هشدار به وقوع سیلاب در استان فارس/ مدیریت بحران استانداری فارس به حالت آماده باش در آمد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: این ستاد برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از وقوع سیلاب در استان به حالت آماده باش در آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسن فیاض پور مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی فارس سامانه بارشی قوی از پنجم تا هفتم اسفند وارد استان فارس می‌شود، اظهار کرد: با ورود این سامانه شاهد بارش باران و برف همراه با وزش باد در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه با شروع فعالیت این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، سیلاب و یخبندان معابر و جاده‌های مرتفع و کوهستانی وجود دارد به ستاد بحران همه شهرستان‌ها، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان اعلام آماده‌باش کرده‌ایم تا نسبت به انجام اقدامات فوری و اضطراری پیشگیرانه، اطلاع‌رسانی، مقابله با هرگونه مخاطرات احتمالی و امدادرسانی به افراد گرفتار اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: مردم در این تاریخ‌ها از سفر‌های برون شهری غیر ضروری اجتناب و در صورت انجام سفر ضرروی از طریق تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها آگاه شوند.

وی تصریح کرد: رانندگان در این مدت به تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ، پوشاک گرم، غذا و سوخت کافی مجهز شوند.

انتهای پیام/ن

وضعیت جوی در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
خداکنه بزنه باران رحمت الهی اونش بامن تاحالا مینالیدیم که خشک سالی هست حالادیگه مینالیم از ابگرفتگی محابر وسیلابی شدن رودخانه هاانشاالله که هیچ مشکلی پیش نمیاد
آخرین اخبار