شرایط برای ادامه جستجو در محل سقوط هواپیما وجود ندارد

به دلیل وضعیت نامساعدجوی ارتفاعات دنا ازجمله بارش برف و کولاک در حال حاضر شرایط برای ادامه جستجو در محل سقوط هواپیما وجود ندارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول عملیات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در حادثه سقوط هواپیما تهران – یاسوج در منطقه پادنا با اعلام این خبر گفت: یک تیم روز گذشته به ارتفاعات اعزام شد و در منطقه شبمانی داشت، این تیم برای گزارش وضعیت جوی اعزام شد و بر اساس گزارش گروه اعزامی به دلیل شرایط جوی ازجمله بارش برف و کولاک در حال حاضر شرایط برای ادامه جستجو وجود ندارد.

علی هاشمی از آمادگی تیم‌ها برای ادامه عملیات خبر داد و افزود: بلافاصله پس‌ از آنکه شرایط جوی مناسب شود ادامه عملیات جستجو آغاز می‌شود. اگر شرایط جوی نامساعد باشد تیم اعزامی حاضر در نقطه سقوط نیز باید محل را ترک کنند.

وی پیرامون پیگیری عملیات جستجو در منطقه سقوط هواپیما تهران – یاسوج اظهار داشت: هم‌اکنون 8 تیم در سمیرم و 4 تیم در استان اصفهان برای ادامه عملیات جستجو در حال آماده‌باش به سر می‌برند.

مسئول عملیات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در حادثه سقوط هواپیما تهران – یاسوج در منطقه پادنا پیرامون جستجو جعبه سیاه هواپیما گفت: تاکنون هیچ پیامی در مورد پیدا شدن جمعه سیاه هواپیما گزارش نشده است.

 

انتهای پیام/م

 

عملیات جستجوبرای یافتن اجساد حادثه سقوط هواپیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.