افزایش 17 درصدی سازماندهی ورزشکاران در شهرستان بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: امسال یک هزار و 840 ورزشکار در این شهرستان سازمان یافته اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 17درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حسن قبادی، فرماندار شهرستان بیله سوار در آیین تجلیل از 20 قهرمان ورزشی شهرستان بیله سوار افزود: براساس برنامه ششم توسعه سهم سرانه فضای ورزشی برای هر نفر 1.02 متر مربع است که سهم شهرستان بیله‌سوار از آن، چه از لحاظ اماکن سر پوشیده و چه رو باز 1.71 متر مربع برای هر نفر است.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات ملی 2 میلیارد ریال برای احداث زمین چمن مصنوعی در روستای بابک بعنوان نخستین زمین چمن مصنوعی روستایی در شمال شرق استان اختصاص یافته ومقدمات اجرای طرح و عقد قرارداد با پیمانکار در حال انجام است.

فرماندار بیله سوار اضافه کرد: این شهرستان ظرفیت فرآوانی در حوزه های ورزش قهرمانی و پهلوانی دارد و حضور ورزشکارانی از این شهرستان در عرصه های ورزش ملی و جهانی شاهد این مدعا هست.

قبادی توجه به ورزش روستایی را از اولویت های مهم برشمرد و افزود: در زمینه احداث و توسعه سالن های ورزشی در مناطق روستایی باید همت جدی صورت گیرد و بخشداران با شناسایی ظرفیت های روستایی و مکان ها زمینه را برای احداث سالن های ورزشی در روستاها فراهم کنند.

وی با اشاره به اهمیت سلامت عمومی جامعه، بر توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی در این شهرستان تاکید کرد و گفت : ورزش همگانی و تحرکات بدنی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

انتهای پیام/ح

سازماندهی بیش از یک هزار ورزشکار در بیله سوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.