بهره گیری از فرصت‌های بزرگ تولیدی و اشتغالزا در مازندران

استاندار مازندران گفت: باید از فرصت‌های بزرگ تولیدی و اشتغالزا بهره گیری کنیم و در این خصوص فرمانداران نقش محوری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسلامی استاندار مازندران در جلسه شورای اداری از اعتبارهزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی برای اشتغالزایی در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه برای تحقق هدف گذاری‌های توسعه ای، نیازمند همگرایی، اهتمام و تلاش مجدانه هستیم، افزود: اقتصاد و توسعه برنامه ریزی شده در کشور، مردم پایه است، دوره بخشی نگری سپری شده است و برای تحقق توسعه، دستگاه‌ها باید یکپارچه و هماهنگ عمل کنند.

اسلامی شاه کلید توسعه را توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: ۱۲ سرفصل برای توسعه در این راستا مشخص و پیرو آن، طرح و پروژه‌هایی که محرک اقتصاد مازندران هستند، لحاظ شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه هدف گذاری درآمدی استان، سالانه ۱۶۰۰ میلیارد تومان است و باید به ۵۰۰۰ میلیارد تومان ارتقا یابد، گفت: همه باید در جهت تحقق هدف گذاری‌های توسعه‌ای و شغلی اهتمام نمایند.

وی با تاکید بر اینکه باید از البرز عبور کنیم و راه آهن برقی استان را به متروی داخل شهر‌ی تهران متصل کنیم، چرا که جاده‌های ما دیگر کشش خودرو را ندارند، گفت: ابتدا باید دسترسی به مازندران را آسان کنیم و سپس با ایجاد ظرفیت‌های تکمیلی، توسعه استان را ممکن کنیم.

گفتنی است در این جلسه مجید حسین زادگان، با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری مازندران معرفی و از تلاش‌های علیرضا یونسی رستمی در مدت مسئولیتش قدردانی شد.

 سمیه قاسمی طوسی نیز  به عنوان مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری مازندران معرفی و از تلاش‌های مریم جمشیدی در زمان مسئولیش تقدیر شد.

در این جلسه احکام فرمانداران نور و فریدونکنار که از سوی وزیر کشور صادر شد به آنان داده شد.

انتهای پیام/آ

افزایش اشتغالزایی با بهره گیری از فرصت‌های تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۱:۰۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
سلام وقت بخیر اینها همش شعار است کجاست عمل کجاست
آخرین اخبار