پیام تبریک مسئولان استان فارس در پی کسب قهرمانی تیم هندبال دختران لارستان

مسئولان استان فارس قهرمانی تیم هندبال دختران لارستان در مسابقات غرب آسیا را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسئولان استان فارس قهرمانی تیم هندبال دختران لارستان در مسابقات غرب آسیا را تبریک گفتند.

پیام استاندار فارس در پی کسب مقام نخست مسابقات غرب آسیا

استاندار فارس قهرمانی تیم هندبال دختران شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا را تبریک گفت.

اسماعیل تبادار طی پیامی دستیابی تیم هندبال دختران شهید چمران لارستان به مقام نخست مسابقات غرب آسیا، که برای اولین بار در کشور صورت می گیرد، را تبریک گفت.

متن پیام استاندار فارس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی تیم هندبال شهید چمران لارستان به عنوان تیم ملی جمهوری اسلامی در مسابقات غرب آسیا برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات ایران اسلامی بویژه استان پهناور و قهرمان پرور فارس ثبت کرد.

پیروزی مقابل تیم‌های ملی عراق، لبنان، اردن، سوریه، قطر و کسب اولین مقام تاریخ هندبال ایران در آسیا توسط بانوان ورزشکار استان فارس نشان داد که می‌توان با تکیه بر خالق بی همتا و با بهره گیری از دانش، مهارت و اعتماد به نفس قله‌های پیشرفت و ترقی را فتح نموده و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در سراسر دنیا به اهتزار درآورد.

اینجانب کسب این افتخار بزرگ را به ملت بزرگ ایران بویژه مردم شریف استان فارس و خطه قهرمان پرور لارستان تبریک عرض نموده و برای همه مربیان، ورزشکاران و کادر فنی تیم هندبال شهید چمران لارستان از خدای منان توفیقات روزافزون مسئلت می‌نمایم.

تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا را تبریک گفت.
در پی قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی، قهرمانی این تیم را تبریک گفت.

در پیام جلیل حسنی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پیروزی فرزندان خطه لارستان بزرگ در مسابقات قهرمانی هندبال بانوان غرب آسیا سبب شادمانی و سربلندی ملت ایران شد.

افتخارآفرینی هندبالیست‌های لارستانی و به اهتزازدر آمدن پرچم مقدس و پرافتخار ایران اسلامی بر بلندای قله افتخار غرب آسیا و طنین انداز شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور اردن، به‌واسطه درخشش این دختران شایسته و خوش‌نام لارستانی موجب شور و خرسندی مردم استان فارس و ایران اسلامی شد، به خود می‌بالیم که از این خاک دلاورپرور، جوانان برومندی تربیت‌شده‌اند و برای ایران عزیز افتخارآفرینی می‌کنند.

بی تردید رقابت با قدرتمندان غرب آسیا، نمایشی از قدرت و توانایی‌های جوانان این مرز و بوم در همه عرصه‌ها است، جوانانی که با تاسی از شهدای گرانقدر این خطه‌ی شهید پرور، به موفقیت در عرصه‌های ملی و بین المللی می‌اندیشند و برای ایران و ایرانی، افتخاری بزرگ می‌آفرینند.

آفرین بر شما شیرزنان که با این قهرمانی، دل ملتی را شاد کردید تا تک تک ایرانیان از داشتن چنین قهرمانانی که برای به اهتزاز در آمدن پرچم سه رنگ کشورشان با تمام وجود، جوانمردانه می‌جنگند، به خود ببالند.

اینجانب کسب این موفقیت عظیم را به جامعه ورزش و ملت عزیز ایران اسلامی بخصوص مردم شریف و متدین منطقه لارستان بزرگ تبریک عرض نموده، مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات و تلاش مجدانه این بانوان غیور و بخصوص برادر بزرگوار جناب آقای حاج مسعود راستی لاری مدیر عامل محترم باشگاه، سرپرست، سرمربی، مربیان، کادر فنی و تمامی دست اندرکاران تیم هندبال شهید چمران لارستان اعلام می‌دارم و از خداوند بزرگ افتخارات و موفقیت‌های بیشتری را برای جامعه ورزش لارستان مسئلت می‌نمایم.

امید است در دیگر رقابت‌های پیش رو همچون گذشته، الطاف الهی و دعای خیر مردم بدرقه راهتان باشد.

با آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای بانوان لارستانی، مجددا این قهرمانی ارزشمند تاریخی را به ملت بزرگ ایران، بویژه جامعه ورزش و مردم عزیز استان فارس و منطقه لارستان بزرگ تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

پیام تبریک رئیس هیات هندبال فارس

رئیس هیات هندبال فارس در پی کسب قهرمانی تیم هندبال شهید چمران لارستان در مسابقات قهرمانی غرب آسیا پیام تبریکی صادر کرد.
رئیس هیات هندبال فارس و نائب رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در پی کسب مقام قهرمانی تیم هندبال شهید چمران لارستان در مسابقات قهرمانی غرب آسیا پیام تبریکی صادر کرد.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی غرور آفرین تیم هندبال شهید چمران لارستان (بعنوان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران) در مسابقات غرب آسیا که ضمن کسب اولین مقام تاریخ هندبال ایران در آسیا با پیروزی مقابل تیم‌های ملی عراق، لبنان، اردن، سوریه و قطر چند ملیتی، عزت و بزرگی هندبال فارس را بیش از پیش به همگان ثابت کرد و باعث کسب یک افتخار تاریخی برای ورزش استان گردید به جامعه ورزش فارس، جامعه هندبال ایران و فارس، مدیریت عامل خدوم و با درایت باشگاه شهید چمران لارستان حاج مسعود راستی، مردم شریف لارستان، هیات هندبال لار، بازیکنان غیرتمند و کادر فنی تیم، نایب رییس و مربیان زحمتکش حوزه بانوان هندبال فارس و همچنین مسولین و دست اندرکاران ورزش فارس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خوشحالیم که این عزیزان ضمن برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آسیا، نام استان قهرمان پرور فارس را در تمام ایران و آسیا طنین انداز کردند و ثابت کردند که ورزشکاران این دیار خصوصا هندبالیست‌های فارسی با اراریه توانمندی‌های خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: فارس در قله هست خوشحالیم که در زمینه ورزش بویژه هندبال امروز این سخن ارزشمند تحقق یافته است.

امیدوارم استاندار محترم و سایر مسئولان عزیز استان قدر این داشته‌ها را بدانند و با حمایت‌های خود از این تیم و رشته پرطرفدار و مفرح هندبال باعث تداوم این افتخار آفرینی‌ها شوند.

 پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان فارس

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با صدور پیامی قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا تبریک گفت.

در پی قهرمانی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان، مدیر کل ورزش و جوانان فارس پیام تبریکی صادر کرد.
در متن پیام آمده است:
حضور قدرتمندانه شما در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا و قهرمانی در مسابقات غرب آسیا مایه غرور تک تک اهالی ورزش فارس است.

این حضور غرور آفرین باعث شد تا شما به عنوان سفیران جامعه زنان ورزشکار ایران اسلامی، در حریم پرده‌های عصمت و نجابت چهره‌ای نو از مفهوم غیرت را به نمایش بگذارید.

بر خود واجب می‌دانم به پاس کسب این موفقیت با ارزش و به نمایندگی از جامعه ورزش فارس صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را تقدیمتان کنم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
افرین بردختران لارستانی که خوش درخشیدند