اعمال محدودیت ترافیکی در سی سخت به سمیرم

رئیس پلیس راه استان اصفهان برقراری محدودیت های ترافیکی سی سخت و گردنه بیژن به سمیرم را برای ایجاد امنیت افراد عنوان کرد.

سرهنگ پور قیصری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با توجه به وضعیت آب و هوا  وبارش برف در ارتفاعات و باران در ارتفاعات پایین تر و نیز وجود مه و جاده ای که هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده و کمبود هایی دارد و از ایمنی لازم  برخوردار نیست به همین جهت محدودیت هایی ترافیکی درمنطقه اعمال کردیم.

وی افزود: با توجه به فعالیت هایی که واحد های امدادی و خدماتی در منطقه سقوط هواپیمای مسافربری آسمان انجام می دادند نیاز بود که این مسیر را باز وترافیک روانی را برای امدادگران ایجاد کنیم.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه عوامل پلیس راه پوشش ترافیکی تقاطع ها و کل مسیر را کماکان به عهده  دارند گفت: در صورتی که کار جست و جو شروع شود مجددا  محدودیت ایجاد می کنیم و از ورود افراد غیر مسئول و افرادی غیر از واحد های خدماتی و کسانی که مسئولیت تجسس ندارند جلوگیری خواهیم کرد.

سرهنگ پور قیصری در پایان افزود:  هیچ محدودیت خاصی در منطقه با توجه به شرایط جوی نداریم واگر  فعالیت ها از سر گرفته شود و ممنوعیتی را اعلام کنیم به استحضار هموطنان عزیز می رسانیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.