از ابتدای سال جاری؛

کشف و ضبط بیش از یک تن و ۸۶۲ کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان ارومیه

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از کشف و ضبط بیش از یک تن و ۸۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در ۱۱ ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ صمدپور فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ۱۱ ماهه گذشته یک تن و ۸۶۲ کیلو و ۵۴۱ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
وی افزود: در زمینه کشف مواد مخدر ۳ هزار و ۷۲۸ نفر توزیع کننده مواد مخدر و ۲ هزار و ۷۲۰ نفر نیز خرده فروش دستگیر و ۲۹ باند نیز متلاشی و عوامل تحویل مقامات قضایی شد.
سرهنگ صمدپور از کشف ۱۶۹ هزار و ۷۹۲ قرص روان گردان خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۲ درصد در زمینه کشف افزایش داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه اظهار کرد: تعداد ۱۰ هزار و ۶۳۳ نفر معتاد مهاجر و کارتن خوب از اول سال تاکنون دستگیر و به مراکز درمانی معرفی شدند که ۳۷۶ درصد افزایش دارد.
وی با بیان اینکه تمامی عوامل نیروی انتظامی برای تأمین امنیت تلاش می‌کنند افزود: در ۱۱ ماهه امسال علاوه بر کاهش ۲ درصدی سرقت‌ها شاهد کشف ۷۷ درصدی آن‌ها بوده ایم که در مقایسه با سال قبل ۳ درصد افزایش کشف داشته ایم.
سرهنگ صمدپور در ادامه با عنوان اینکه امسال به شعار "اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال " مزین شده است اظهار کرد: در این راستا از تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی در حوزه کشف قاچاق استفاده کرده ایم که ۲۴۵ مورد عملیات منجر به کشف داشتیم و تعداد ۲۷۶ نفر متهم در زمینه قاچاق دستگیر کرده و ۶۹۱ هزار ۳۷۳ پاکت اجناس دخانی و ۱۸۷ هزار و ۸۱۵ قلم دارو‌های غیر مجاز کشف و ضبط نموده ایم. همچنین ۲۵ انبار کالا‌های قاچاق شناسایی، مواد توقیف و مالکان و نفرات دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند ضمن اینکه ۱۷۰ دستگاه خودرو نیز درزمینه قاچاق توقیفشد.
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه کل ارزش ریالی کالا‌های کشف شده در سالجاری را ۱۴۳ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: نیروی انتظامی ۱۱۷ درصد از لحاظ ارزشیابی نسبت به مدت مشابه سال گذشته موفق عمل کرده است.
انتهای پیام/ح


کشف بیش از ۱/۵ تن مواد مخدر در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.