پتروشیمی مارون هم حریف تیم هندبال سنگ آهن بافق نشد

در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در هفته دوازدهم تیم هندبال سنگ آهن بافق در بازی خانگی خود با نتیجه ۳۰ بر ۲۲ از سد تیم پتروشیمی مارون گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در هفته دوازدهم تیم هندبال سنگ اهن بافق در بازی خانگی خود با نتیجه ۳۰ بر ۲۲ از سد تیم پتروشیمی مارون گذشت.

در نیمه نخست این دیدار، تیم سنگ اهن بافق از همان ابتدا با اجرای یک بازی هدفمند و با کسب امتیازات پی در پی توانست بازی را در دست گیرد و امتیازات را به خوبی دشت کند.

در نیمه دوم این دیدار تیم سنگ آهن بافق با انسجام بیشتری وارد زمین شد و با بازی خوب خود توانست اختلاف امتیازات بین دو تیم  را حفظ کند در این نیمه تیم میهمان هرچه تلاش کرد نتوانست توپ های خود را آن طور که باید به داخل دروازه تیم حریف بکشاند طوری که اختلاف امتیازات به عدد ۸ رسید.

مهدی منصوریان مربی تیم هندبال سنگ آهن بافق در حاشیه این دیدار، بازی را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: تیم هندبال سنگ آهن بافق با بازی منسجمی که انجام داد پیروز این مسابقه شد.

محمدی سرپرست تیم پتروشیمی مارون افزود: تیم ما به علت نداشتن تجربه زیاد نتیجه خوبی را کسب نکرد و تیم میزبان تیم بسیار با تجربه ای است.

گفتنی است که تیم هندبال سنگ آهن بافق با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و هفته آینده ۱۰ اسفندماه به مصاف تیم کرمان می رود.

انتهای پیام/ غ

پیروزی هندبال  تیم سنگ آهن بافق برابر پتروشیمی مارون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار