جمع آوری یک هزار و ۱۰۶ نفر متکدی از چهار راه‌های شهرستان ارومیه

امسال یک هزار و ۱۰۶ نفر متکدی از چهار راه‌های شهرستان ارومیه جمع آوری شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه در جمع خبرنگاران گفت: امسال در راستای ساماندهی متکدیان یک هزار و ۱۰۶ نفر را از چهار راه‌ها جمع کردیم که از این تعداد ۵۸۳ نفر مرد، ۳۴۸ نفر زن و ۱۷۵ نفر کودک می‌باشد.

سرهنگ صمدپور افزود: تعداد ۵ باند متکدیان که سرشبکه‌های سازمان یافته بودند نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

وی از ارجاع ۵ هزار و ۸۶۰ فقره پرونده به مراکز مشاوره و مددکاری‌های مربوط به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خبر داد و گفت: از کل پرونده‌های ارجاعی ۸۳ درصد شامل ۴ هزار و ۸۶۵ پرونده منجر به سازش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه همچنین به کاهش ۱۷ درصدی تصادفات درون شهری اشاره نمود و اظهار کرد: امسال تعداد تصادفات فوتی ۵۱ مورد با ۷ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود که منجر به فوت ۵۳ نفر شده است.

وی با اشاره به عملکرد فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اظهار کرد: امسال ۳۹۲ هزار و ۵۲۶ مورد مردم با پلیس ۱۱۰ تماس تلفنی داشتند که ۷ درصد افزایش داشت. همچنین ۱۴۸ هزار و ۹۵۶ مورد تماس عملیاتی که نیاز به حضور ماموران پلیس در صحنه بود، صورت گرفت که ۵ درصد افزایش داشت و ۲۴۳ هزار و ۵۷۰ مورد تماس‌های ارشادی با ۷.۴ درصد افزایش اتفاق افتاده بود که نشان دهنده اینست که مردم اعتمادشان را به پلیس روز به روز افزایش می‌دهند.

انتهای پیام/ح

جمع آوری متکدیان از چهارراههای ارومیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.