میزبانی خرمشهر از مسابقات آغاز فصل دو و میدانی کشور

رییس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران گفت:خرمشهر میزبان دائمی مسابقات آغاز فصل دو و میدانی کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه گفت:با توجه به پیست تارتانی که در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر وجود دارد میزبانی مسابقات آغاز فصل دو و میدانی کشور به خرمشهر داده شد.

وی افزود:در هیچ استانی همانند استان خوزستان که دارای 6 پیست تارتان است ظرفیت رشته دو و میدانی وجود ندارد و باید از این فرصت بهترین استفاده را برد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران گفت:استان خوزستان از نظر زیرساخت در رشته دو و میدانی رتبه نخست کشور را دارد و به این واسطه در هیات مدیره فدراسیون دارای سه کرسی می باشد.

کیهانی افزود:در مسابقات قهرمانی آسیا که ماه گذشته تهران میزبان بود سه دونده خرمشهری عضو تیم ملی ایران بودند که این نشان از وجود استعداد و پتانسیل در این شهر است.

وی گفت:سازمان منطقه آزاد اروند می تواند در بحث تجهیزات کمک شایانی به رشته دو و میدانی شهرهای آبادان و خرمشهر کند هر چند که این سازمان تا کنون کمک های خود را داشته است.

رئیس فدراسیون دو و میدانی ایران با اشاره به تامین اعتبار این فدراسیون برای هیات های استانی افزود: با توجه به اینکه فدراسیون دو و میدانی با مشکل تامین اعتبار مواجه است هیات های استانی و شهرستانی باید از ظرفیت های درون استانی برای اداره خود استفاده کنند.

کیهانی گفت:تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا با شرایطی که دارد از مدعیان قهرمانی به شمار می رود هر چند که شرایط بسیار سختی پیش رو دارد.

وی گفت:با برگزاری اردوهای تدارکاتی و حضور در تورنمت های مختلف شرایط تیم ملی ایران بسیار مناسب است و شانس کسب مدال های طلا در مسابقات آسیایی را داریم.

انتهای پیام /د

آغاز فصل دو و میدانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.