آغاز جشنواره ملی عکس کودک و پلیس

نخستین جشنواره ملی عکس کودک و پلیس در دو بخش عمومی و حرفه ای آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت :‌ این جشنواره توسط معاونت اجتماعی ناجا در همه استان‌ها در دوبخش عمومی و حرفه ای آغاز شده و تا 30 خرداد ماه 97 ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره برای تمامی رده‌های سنی آزاد است افزود: عکاسان علاقمند برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را در موضوعات پلیس دوست خوب بچه ها، من هم یک پلیس هستم، من پلیس را دوست دارم و احترام به قوانین و همیاران پلیس ارائه کنند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با تاکید بر اینکه در تمام عکس‌ها باید نمادهایی از پلیس مانند لباس و تجهیزات منطبق همراه با موضوعات جشنواره وجود داشته باشد، اظهار داشت:‌ عکاسی از کودکان و نوجوانان در کنار ماموران نیروی انتظامی مانعی ندارد.

سرهنگ جعفری خیرخواه با بیان اینکه داوری آثار در تیرماه سال آسنده انجام می‌شود افزود: جوایز در بخش عمومی برای نفر اول 30 میلیون ریال، برای نفر دوم 20میلیون ریال و برای نفر سوم 10 میلیون ریال است، همچنین هدایا در بخش حرفه‌ای برای نفر اول 50میلیون ریال، برای نفر دوم 40 میلیون ریال و برای نفر سوم 30 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه هر عکاس می‌تواند به تعداد نامحدود عکس تهیه وارسال کند، اعلام کرد: دریافت آثار ازطریق نشانی تلگرامی secretatiat@ و صفحه اینستاگرامی childandpolicefestival امکان پذیر است.

انتهای پیام/اص

جشنواره ملی عکس کودک و پلیس آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.