یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا

صعود اتلتیکو مادرید و لاتزیو در شب کامبک ناتمام ناپولی/حذف آئک آتن با فرصت سوزی شجاعی

در ادامه رقابتهای دور برگشت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا از ساعت 21 و 30 دقیقه ، هشت دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای دور برگشت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا از ساعت 21 و 30 دقیقه ، هشت دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازیها، ناپولی با وجود برد حذف شد اما اتلتیکو و لاتزیو صعود کردند.

تیم ناپولی در حالی که بازی رفت را مقابل لایپزیش در ناپل سه بر یک شکست خورده بود، امشب مهمان این تیم بود و با دو گل پیروز شد اما به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف حذف شد.زیلینسکی 33 و اینسینیه 86 گلهای صدرنشین لیگ ایتالیا را به ثمر رساندند.

لاتزیو در رم 5 بریک میهمانش، استوابخارست را شکست داد و ضمن جبران شکست یک بر صفر بازی رفت با برتری مجموع 5 بر 2 جشن صعود گرفت. ایموبیله در دقایق 7، 43 و 71، باستوس در دقیقه 35 و اندرسون در دقیقه 51 برای لاتزیو و گنوهر در دقیقه 82 برایاستوا گلزنی کردند.

اتلتیکومادرید در خانه‌اش با گل دقیقه 7 گامیرو یک بر صفر کپنهاگن را برد و با برتری مجموع 5 بریک صعود کرد.

آئک آتن با با حضور 90 دقیقه ای شجاعی در خانه دیناموکیف به تساوی بدون گل به پایان رسید تا با توجه به تساوی یک بر یک در دیدار رفت این تیم حذف شود. شجاعی در این دیدار فرصتی فوق العاده داشت اما از فاصله یک متری نتوانست دروازه خالی را باز کند.

در سایر بازی‌ها، تیم‌های ویکتوریا پلژن،لیون، اسپورتینگ لیسبون، زنیت و دیناموکیف با برتری مقابل رقبایشان به مرحله یک‌هشتم‌نهایی راه یافتند.

انتهای پیام/

نتایج رقابتهای لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.