هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال؛

نفت تهران یک - صنعت نفت آبادان یک/دربی نفتی‌ها برنده نداشت

تیم‌های نفت تهران و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم رفتند.

نفت تهران صفر - صنعت نفت آبادان صفربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌های نفت تهران و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم رفتند.

ترکیب صنعت نفت:

سوشا مکانی، مرتضی اسدی، حسین بغلانی، علی عبداله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، مسلم مجدمی، آگوستو سزار، طالب ریکانی، محمدامین درویشی، حامد پاکدل و لوسیانو پریرا

ترکیب نفت تهران:

میلاد فراهانی، فرید محمدی زاده، علیرضا عزت کرامت، احمد کامدار، محسن بنگر، امین منوچهری، هاشم بیگ زاده، محمد نصرتی، امیرحسین فشنگچی، رضا حبیب زاده، حمید خدابنده لو

*این دیدار با یک دقیقه سکوت به دلیل حادثه سقوط هواپیما مسیر تهران -  یاسوج آغاز شد.

*حدود ۱۰۰ هوادار نفت آبادان و ۵۰ هوادار از نفت تهران در ورزشگاه حاضر هستند.

**دقیقه ۲۳ مسابقه محمد نصرتی روی یک سانتر با ضربه سر دروازه نفت آبادان را باز کرد تا مسابقه یک بر صفر به سود نفت تهران شود.

*پس از گل نفت فشار حملاتش را روی دروازه حریف حفظ کرد و ۲ دقیقه بعد می توانستند گل دوم را به ثمر برسانند که امین منوچهری موقعیت را از دست داد تا دومین موقعیت خوبش را در این دیدار از دست بدهد.

*دقیقه ۳۰ آبادانی‌ها فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشتند که این موقعیت از دست رفت و عصبانیت فراز کمالوند را در کنار زمین در پی داشت.

**دقیقه ۴۱ مسابقه لوسیانو پریرا دروازه نفت تهران را باز کرد و بازی را به تساوی یک - یک کشاند.

**نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

*نیمه دوم را میزبان بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ می‌توانستند دروازه نفت آبادان را باز کنند که سوشا مکانی این اجازه را نداد.

*در دقیقه ۶۷ مسابقه جاسم کرار به عنوان دومین بازیکن تعویضی نفت آبادان به بازی آمد که طرفداران آبادانی به شدت او را تشویق کردند.

*دقیقه ۸۳ امین منوچهری بهترین فرصت تیمش را از دست داد و از پشت منطقه شش قدم توم را به صورت چیپ و از بالای سر دروازه بان به تیر افقی دروازه نفت آبادان زد.

*دقیقه ۸۵ داور مسابقه یک خطا وسط زمین برای نفت تهران گرفت که با اعتراض شدید کادرفنی و تماشاگران آبادان مواجه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار