با حضور وزیر بهداشت؛

ساخت بیمارستان عمومی 96 تخت شهر برخوار آغازشد

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت بیمارستان عمومی 96 تخت شهربرخوار با 5 میلیارد تومان اعتبار مصوب مجلس شورای اسلامی، باحضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی دلیگانی  اظهار کرد: ساخت بیمارستان عمومی 96 تخت شهر برخوار با 5 میلیارد تومان اعتبار مصوب مجلس شورای اسلامی، با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

وی افزود: این بیمارستان در مرحله نخست پس از بهره‌برداری خدمات عمومی به بیماران ارائه خواهد کرد و در مراحل تخصصی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برای بیماران سکته مغزی مجهز خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی به سفر اخیر وزیر بهداشت به دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار اشاره و خاطرنشان کرد: در این سفر مسائل و تنگناهای بهداشتی و درمانی این دو شهرستان ازجمله، کمک به پایگاه حسن رباط  و لای بید، تحول درمانی در بیمارستان میمه، تجهیز بیمارستان گلدیس به تجهیزات ام آر آی و سی‌تی‌اسکن،  و تجهیز دارالشفاء ابو فاضل تبادل‌نظر شد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: شبانه‌روزی شدن خدمات مرکز خدمات جامع دکتر سرخوش شاهین‌شهر، اختصاص آمبولانس به شهر گز برخوار، تجهیز پایگاه امداد جاده‌ای شهرهای دستگرد و سین، تجهیز بیمارستان‌های امام رضای دولت‌آباد بخصوص بخش دیالیز این بیمارستان و پرداخت معوقات حقوق پرستاران، بهیاران و کارکنان مرکزهای بهداشتی درمانی از مسائل دیگری بود که با وزیر بهداشت در رابطه با آن گفت‌وگو کردم.

 

انتهای پیام/م

 

ساخت بیمارستان در شهربرخواربا حضور وزیر بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.