اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران/ تردد خودرو‌های سنگین از جاده چالوس ممنوع است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت:آمد وشد انواع خودرو‌های سنگین از ساعت ۸ صبح امروز در جاده‌های استان ممنوع شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد، افزود: تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از محور سوادکوه نیز ممنوع است.

وی افزود:رفت و آمد موتور سیکلت‌ها به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه ۵ اسفند از جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز ۴ اسفند از کرج به مرزن آباد ممنوع است، گفت: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ علیرضا قدمی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

وی از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه ساز و همراه داشتن تجهیزات زمستانی رانندگی کنند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.