ترافیک عادی و روان در چهار جاده‌ اصلی مازندران

آمد و شد خودروها در چهار جاده اصلی مازندران عادی و روان است.

ترافیک عادی و روان در جاده های مازندرانسرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان ان است.

وی با بیان اینکه در منطقه لاریجان محور هراز و محدوده دزد بن تا هزارچم جاده چالوس مه آلودگی گزارش شده است، به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئن و همراه داشتن تجهیزات زمستانی در جاده‌های کوهستانی مازندران تردد کنند.

سرهنگ قدمی افزود: محور هراز در محدوده تونل امامزاده هاشم امروز به دلیل اجرای عملیات ایمن سازی و آب بندی کیلومتر ۱۰۲ بسته است و تردد از محورقدیم هراز گردنه امامزاده هاشم انجام می‌شود.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

جمعه‌ای بدون ترافیک در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.