ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان

سرخپوشان پایتخت به احتمال زیاد با تغییرات زیادی در ترکیب اصلی خود به مصاف آبی پوشان اهوازی می‌روند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال خوزستانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت در حالی فردا «شنبه» به مصاف آبی پوشان اهوازی می‌روند که سید جلال حسینی به علت محرومیت و شجاع خلیل زاده را به دلیل مصدومیت برای این بازی در اختیار ندارند. همچنین علیرضا بیرانوند با نظر برانکو  در بازی با حریف اهوازی درون دروازه سرخپوشان پایتخت قرار نمی گیرد. 

البته صادق محرمی هم هنوز سرماخوردگی اش برطرف نشده است، اما در لیست بازیکنان پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان قرار گرفته است.  

با توجه به اینکه بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به صورت فشرده برگزار می‌شود و سرخپوشان پایتخت در طول ۵ روز باید به مصاف آبی پوشان اهوازی و تهرانی بروند، براین اساس به نظر می‌رسد برانکو به چند بازیکن اصلی خود در دیدار با استقلال خوزستان استراحت بدهد تا آن‌ها آماده دربی ۸۶ شوند.  

به نظر می‌رسد پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان تغییرات زیادی در ترکیب خود داشته باشد و علیرضا بیرانوند وحید امیری به همراه سید جلال حسینی (محروم) و شجاع خلیل زاده (مصدوم) در این بازی حضور ندارند.  

محسن مسلمان هافبک بازیساز پرسپولیس هم هنوز در تفکرات برانکو جایی ندارد و به نظر نمی‌رسد در بازی با استقلال خوزستان در ترکیب اصلی قرار بگیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان:

بوژیدار رادوشوویچ ، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، شایان مصلح، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن ( سیامک نعمتی) ، فرشاد احمد زاده، علی علیپور و گادوین منشا بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد برابر استقلال خوزستان صف آرایی می‌کنند.  

دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان فردا ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/ 

۱۱ بازیکن اصلی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان مشخص شدند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار