جامعه مدرسین: قاطعانه با مجرمین و آشوب‌طلبان حادثه پاسداران برخورد شود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای خواستار برخورد قاطع با مجرمین و آشوب‌طلبان حادثه پاسداران شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای خواستار برخورد قاطع با مجرمین و آشوب‌طلبان حادثه پاسداران شد. 

متن اطلاعیه جامعه مدرسین به شرح زیر است:

پرسنل خدوم و جان برکف نیروی انتظامی و بسیج سرافراز در حالی‌ که با تمام وجود برای تأمین امنیت و نظم عمومی و دفاع از آرامش جامعه اسلامی مشغول خدمت صادقانه بودند با اقدام جنایتکارانه و وحشیانه جمعی آشوب‌طلب و اغتشاشگر، ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و خون پاکشان نثار عموم ملت ایران اسلامی شد.

اگر چه خون پاک این شهیدان بر زمین ریخت و روح پاکشان از جمع یاران انقلاب و مردم پرواز کرد و بر سر خان رحمت الهی مهمان شد، لیکن شهادت مظلومانه این جوانان غیور خط روشنی برای شناخت جریانات معاند و ضد نظام برای عموم ترسیم کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز تأسف و تأثر از وقوع این حادثه دردناک در جامعه اسلامی، شهادت این عزیزان را تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای خانواده‌ها و بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید و از نیروهای امنیتی و انتظامی، دستگاه قضایی و تمام نهادهای مسئول می‌خواهد با در اولویت قرار دادن رسیدگی به این جنایت، قاطعانه با مجرمین و آشوب‌طلبان برخورد کرده و از خون پاک این جوانان و شهدای عزیز به‌خوبی پاسداری کنند.

همچنین به تمام جریانات فتنه‌گر و آشوب‌طلبی که مستقیم و یا غیرمستقیم در این جنایت دست داشته‌اند هشدار می‌دهیم این مردم انقلابی هرگونه اغتشاش و قلدرمابی را محکوم کرده و می‌کنند و نخواهند گذاشت عده‌ای عناصر منحرف و وابسته آرامش و امنیت کشور را به بازی بگیرند.

انتهای پیام/ب

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره آشوب‌طلبان حادثه پاسداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.