حملات خمپاره‌ای تروریست‌های غوطه شرقی به دمشق

گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی در ۲۴ ساعت گذشته، محله‌های مسکونی دمشق را با ۳۸ خمپاره هدف قرار دادند که به شهادت و مجروح شدن شماری از غیرنظامیان انجامید.

حملات خمپاره‌ای تروریست‌های غوطه شرقی به دمشقبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، مرکز آشتی ملی روسیه در سوریه اعلام کرد گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی در بیست و چهار ساعت گذشته، محله‌های مسکونی دمشق را با سی و هشت خمپاره هدف قرار دادند که به شهادت و مجروح شدن شماری از غیرنظامیان انجامید.

به گزارش خبرنگار العالم، تروریست‌ها غیرنظامیان را در شلوغ‌ترین ساعات روز هدف قرار می‌دهند تا حملاتشان قربانیان بیشتری به جای بگذارد.

یکی از شهروندان سوری این مناطق در گفتگو با العالم گفت: در ضاحیه اسد، غیرنظامیان به شکل روزانه هدف حملات تروریست‌ ها قرار می‌گیرند. این اتفاق هر روز رخ می‌دهد و اگر خود ضاحیه را هدف نگیرند، اطراف آن را می‌زنند و شاهد شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان هستیم. در انتظار فرج هستیم و اینکه ما را از شر این تروریست‌ها در دوما و حرستا نجات دهند تا از این درد و رنج و عذابی که هفت سال است آن را تحمل می‌کنیم، خلاص شویم.

 خمپاره‌های گروه‌های تروریستی غیرنظامیان را در مناطق مختلف به خاک و خون می‌کشند و باعث انهدام خانه‌هایی می‌شود که دیگر قابل سکونت نیستند. خمپاره ها، غیرنظامیان را در شلوغ‌ترین ساعات روز هدف قرار می‌دهد تا از این طریق، بیشترین تعداد قربانی ممکن را بر جای بگذارد و آنچه که قابل توجه است، شمار کودکانی است که در اثر این حملات مجروح می‌شوند.

از زمان آغاز جنگ علیه سوریه، دمشق همواره هدف حملات خمپاره‌ای بوده است؛ اما این روزها، دایره مناطقی که مورد هدف قرار می‌گیرند، به شکل گسترده‌ای بیشتر شده است و تقریبا تمامی مناطق دمشق را در بر می‌گیرد. گروه‌های مسلح از این منطقه خمپاره‌ها و راکت‌های خود را به سمت مناطق مسکونی دمشق شلیک می‌کنند و در حملات خود، ضاحیه اسد و محله‌های شرقی دمشق را هدف قرار می‌دهند.

 

انتهای پیام/

تروریست‌ها دمشق را با 38 خمپاره هدف قرار دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار