ادعای کارشناس آمریکایی: واشنگتن پیش از پایان ماه مارس به کره شمالی حمله می‌کند

یک کارشناس آمریکایی مدعی شد واشنگتن تا پایان مارس سال ۲۰۱۸ برای پیشگیری از اقدام نظامی کیم جونگ اون، به کره شمالی حمله می‌کند.

ادعای کارشناس آمریکایی: واشنگتن پیش از پایان ماه مارس به کره شمالی حمله می کندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ یک کارشناس آمریکایی مدعی شد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تا پایان ماه مارس 2018 به کره شمالی حمله نظامی پیشگیرانه می کند تا از این طریق مانع از اقدام نظامی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی شود.

«جیم ریکاردز»، وکیل و کارشناس آمریکایی مسائل سیاسی و اقتصادی در مصاحبه با برنامه «As Good As Gold» که از شبکه ملی استرالیا پخش می شود ادعا کرد: پیشرفت های سریع کیم جونگ اون در عرصه موشک های قاره پیما و سلاح های هسته ای نشان می دهد، رئیس جمهور آمریکا فقط پنج ماه فرصت دارد تا از حمله احتمالی کره شمالی که می تواند به جنگ جهانی سوم منجر شود، پیشگیری کند.

ریکاردز اظهار داشت در جلسه ای که با مایک پمپئو، رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و «هربرت مک مستر»، مشاور امنیت ملی ترامپ داشت، بر قریب الوقوع بودن تهدید هسته ای کره شمالی تاکید شد.

او ادامه داد: تا 70 درصد احتمال حمله آمریکا را می دهم. آمریکا می تواند یک جنگ پیشگیرانه را آغاز کند. این جنگ برای جلوگیری از تشدید تهدیدات موجود است و پیش از پایان مارس انجام می شود.

او در توضیح اعلام تاریخ مشخص حمله آمریکا به کره شمالی گفت: چند هفته پیش با پمپئو و ژنرال مک مستر در واشنگتن دی سی دیدار کردم. پمپئو ضمن اعلام غیرقابل پیش بینی بودن کره شمالی، از توسعه برنامه های هسته ای این کشور تا 5 ماه آینده و احتمال تهدید آمریکا به حمله اتمی خبر داد. ما با اطلاع از اینکه کره شمالی بمب های اتمی و هیدروژنی دارد و موشک های بالستیک قاره پیمای آن قادر به هدف قرار دادن آمریکا است، باید هرچه سریعتر اقدام پیشگیرانه انجام دهیم.

پیش از این، «جیم ریش»، سناتور ایالت آیداهو ضمن سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ در خصوص وقوع یکی از بدترین فجایع تاریخ میان دو کشور هشدار داد.

ژنرال «جک کین»، فرمانده بازنشسته ارتش آمریکا نیز از دیگر چهره های نظامی است که درباره ه جنگ قریب الوقوع میان دو کشور هشدار داده است.

قرار است امروز جمعه  ترامپ با وضع تحریم های جدید علیه کره شمالی، این کشور را بیش از پیش وادار به توقف برنامه های هسته ای و موشکی کند.

انتهای پیام/

اظهارات کارشناس آمریکایی درباره حمله آمریکا به کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
آمریکا رو بزننید نیست و نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
استاد محمود
۲۲:۱۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
امریکا دلش میخواهد کره شمالی را بزند. زدن همانا و خوردن هم همانا (زدی ضربتی ضربتی نوش کن ) بقول رهبر : زمان بزن ودر رو تموم شد. ژاپنی های بیچاره اگر ان زمان بمب اتم داشتند حتما امریکا را میزدند
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۰:۴۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
آمریکا هیچ کار نمی تواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
الکی گفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
این به معنای آن است که برای فرود موشک های اتمی بر روی مراکز حساس آمریکا باید تا ماه مارس منتظر بمانیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار