40 درصد بازیکنان تیم های ملی نوجوانان و جوانان خوزستانی هستند

رییس فدراسیون فوتبال حضور بیش از 40 درصد بازیکنان خوزستانی در تیم های ملی نوجوانان و جوانان را نشان دهنده سهم بسزای این استان در توسعه فوتبال کشور دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی که با حضور وزیر ورزش و جوانان در اهواز برگزار شد با بیان اینکه خوزستان از دیرباز در فوتبال مطرح بوده و هست بیان داشت: امیدواریم با درایت مسئولان فوتبال این استان شاهد درخشش فوتبالیست های خوزستانی در زمینه های مختلف باشیم.

وی در پاسخ به سوالی که چرا در تیم ملی بزرگسالان بازیکنان خوزستانی حضور ندارند اظهار کرد: این موضوع ملاک نیست چون فولاد و استقلال و نفت آبادان و در کل فوتبال خوزستان سهمیه ای در تیم ملی ندارد، آن را افت تلقی کنیم. در حال حاضر نزدیک به 50 درصد بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و نباید گفت که فوتبال استان کم کار است.

تاج در پاسخ به سوالی که آیا از حضور مسعود شجاعی مجددا در تیم ملی استفاده می شود گفت: در صورتی که سرمربی تیم ملی انتخاب کند، این امکان وجود دارد.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی فوتبال امید با اشاره به تشکیل تیم ملی امید در 23 فروردین ماه سال آینده اذعان داشت: پس از آن سرمربی تیم مشخص می شود و قطعا بخش عمده ای از تیم ملی نیز از بازیکنان خوزستان هستند.

وی ورزشگاه در حال ساخت باشگاه فولاد را بسیار امیدوارکننده عنوان و اظهار کرد: خوشحالیم با ساخت این ورزشگاه به سرانه فضای های ورزشی کشور اضافه می شود.

انتهای پیام/گ

نوجوانان و جوانان خوزستان 40 درصد تیم های ملی راتشکیل می دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.