صدور بیش از 2 میلیون کارت هوشمند ملی در استان اصفهان

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: 2 میلیون و 100 هزار نفر از سال 91 تا کنون از کارت هوشمند برخوردار شدند که سرعت کار در سال 94 افزایش داشته و امسال 57 درصد از سهمیه واگذاری به استان انجام شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین غفرانی  با اشاره به راه‌اندازی فیبر نوری استان اصفهان برای اولین بار در شهرستان دهاقان، اظهار کرد: فیبر نوری بستری برای افزایش سرعت، رفع قطعی خطوط و امنیت خطوط تلقی می‌شود و تصمیم بر پوشش کل استان با فیبر نوری در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان این‌که در سال گذشته یک میلیارد تومان برای فیبر نوری استان اصفهان برآورد شده، کرد: فیبر نوری گامی پیشرفته و نو در عرصه تبادلات الکترونیکی و مخابراتی بوده و با توجه به مسیر و طول کابل پروژه در سال گذشته یک میلیارد تومان در سطح استان اصفهان برآورد شده است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه آمار طلاق در دهاقان غیر واقعی بوده، تصریح کرد: آمار طلاق در دهاقان غیر واقعی است زیرا شهرستان‌های مجاور دهاقان فاقد دفاتر طلاق هستند و به دهاقان مراجعه می‌کنند و جزو آمار طلاق دهاقان ثبت می‌شود.

 غفرانی افزود: ثبت احوال و دفتر طلاق این آمار را ارائه می‌دهند و ثبت احوال قادر به ایجاد دفتر نیست زیرا این امر بر عهده بخش خصوصی بوده و داوطلبان باید برای راه‌اندازی دفتر طلاق در شهرستان‌های مجاور شهرستان دهاقان اقدام کنند تا مردم به دهاقان مراجعه نکنند و آمار طلاق به نام دهاقان ثبت نشود و این مشکل در استان هم مطرح و پیگیری شده است.

وی از دریافت 2 میلیون و صد هزار کارت هوشمند ملی خبر داد و گفت: 2 میلیون و 100 هزار نفر از سال 91 تا کنون از کارت هوشمند برخوردار شدند که سرعت کار در سال 94 افزایش داشته و امسال 57 درصد از سهمیه واگذاری به استان انجام شد.

 

انتهای پیام/م

 

راه‌اندازی فیبر نوری در شهرستان دهاقان

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار