پیکر کبوتران خونین بال بر روی شانه‌های مردم توره

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس بر روی دوش مردم قدرشناس توره استان مرکزی تشییع شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس که به تازگی تفحص و کشف شده اند، امروز چهارم اسفند بر روی شانه‌های مردم شهر توره شهرستان شازند استان مرکزی از پایگاه بسیج ثارالله روستای حصاربه سمت بوستان شهدای گمنام توره تشییع شدند.

دیشب هم عطر شهیدان خوشنام در شهر توره پیچید و مراسم شبی با شهدای گمنام همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلای توره برگزار شد.

روز پنج شنبه سوم اسفندماه هم پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس که به تازگی تفحص و کشف شده اند، بر روی شانه‌های مردم شهر رازقان شهرستان زرندیه استان مرکزی تشییع شدند.

همچنین روز سه شنبه اول اسفند ماه هم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و کاروان‌های غم فاطمیه شمیم عطر ۱۵ شهید در مراسم فاطمیه شهر‌های استان مرکزی پیچید و ۱۵ شهیددوران دفاع مقدس در شهر‌های اراک، غرق آباد، میلاجرد، آشتیان، هندودر، جاورسیان، آستانه و زاویه با حضور مردم قدرشناس و شهید پرور تشییع و تدفین شدند.

از این ۱۵ شهید ۱۴ شهید گمنام بودند و یک شهید که در اراک تشییع شد شهیدتازه تفحص شده مرتضی ایزدی نام داشت که پس از ۲۹ سال مفقودالاثر بودن با مقایسه نمونه دی ان‌ای این شهید با نمونه دی ان‌ای خانواده شناسایی شد.

مشایخی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در تاریخ‌های دهم و یازدهم اسفندماه هم پیکر ۴ شهید گمنام دفاع مقدس در استان تشییع و در شهر‌های خنجین و تلخاب تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام / ج

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در شهر توره شهرستان شازند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.