وزیر اسبق ارشاد:

ما وام‌دار خون شهدا هستیم/ با افرادی که خط خود را از رهبری جدا کنند برخورد می کنیم

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید توجه ما به رسالتی باشد که بر دوش ما به‌ویژه مسئولان است، ما وام‌دار خون شهدا هستیم و باید پاسخگو باشیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سیدمحمد حسینی در مراسم یادواره شهدای هتکه‌پشت و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: دچار فراموشی نشویم، دنیازدگی آفت بزرگی است حتی برای کسانی که روزگاری اهل ایثار و فداکاری بودند اما به دلایلی نتوانستند بر عهد و ایمان خود باقی بمانند.

وی با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه خیابان پاسداران افزود: درست است که ابراز احساسات نسبت به شهدا داریم اما باید توجه ما به رسالتی باشد که بر دوش ما به‌ویژه مسئولان است، ما وام‌دار خون شهدا هستیم و باید پاسخگو باشیم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این‌طور نیست برخی از سیاسیون فکر کنند وام‌دار این گروه و فقره و دسته هستند بلکه همه باید در مقابل شهدا پاسخگو باشند، در این مسیر اشکالاتی دارند که باید رفع شود، اگر نخواهند اصلاح کنند این مردم شهیدپرور هستند که آنها را اصلاح می‌کنند و نمی‌گذارند این خون‌های عزیز هدر برود و نادیده گرفته شود.

حسینی با گرامیداشت یاد یک‌هزار و 746 شهید بابل خاطرنشان کرد: اگر این شهدا نبودند ما هرگز قادر نبودیم دشمن را از خاک خود بیرون کنیم، روحیه شهادت‌طلبی رمز پیروزی ما بود.

وی با عنوان اینکه نیروی انتظامی باید صلابت و اقتدار خود را در مقابل آشوبگران حفظ کند، یادآور شد: کجای دنیا سراغ دارید که با اغتشاش‌گران و فرقه‌سازان قلدر مذاکره و مماشات کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با اقتصاد لیبرال و غرب‌گرا نمی‎توان اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبری فرزانه را اجرا کرد.

حسینی اضافه کرد: برخی اگر نگوییم از اول اشکال داشتند اما از زمانی که از خط ولایت جدا شدند، دچار اشکال شدند ما به همان میزان آنها را طرد می‌کنیم و از ایشان فاصله می‌گیریم.

وی بیان کرد: ما دعا می‌کنیم که مقامات سابق که سر سفره انقلاب بودند، زحمات خود را هدر ندهند و به مسیر امت و انقلاب برگردند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خط قرمز ما ولایت فقیه است و تا زمانی که افرادی خط خود را از رهبری خارج کنند در مقابل آنها می ایستیم و با آنان به‌شدت برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

صحبت های وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در بابل

برچسب ها: وزارت ارشاد ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.