انتقال اجساد قربانیان از راه سمیرم

رئیس هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: انتقال اجساد قربانیان از راه سمیرم وارد عمل شویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،جهانبین رئیس هلال احمر استان  کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه سه راهکار و سناریو درباره انتقال اجساد مسافران پرواز تهران-یاسوج وجود دارد، ابراز کرد: اولین هدف ما در اجرای این عملیات باید سلامت امداد گران باشد و از سوی دیگر می توان با استفاده از توان هوایی در صورت مساعد شدن هوا با عملیات هلی بورن این موضوع را انجام داد.

جهانبین با اشاره به اینکه به دلیل وضعیت جوی شاید کار انتقال در سناریوی سوم به بعد از عید و سال آینده بکشد، بیان کرد: امکان افتادن قطعاتی از هواپیما به دلیل قرار گرفتن در شیب 80 درجه قلعه وجود دارد.

مدیر هواشناسی استان نیز در این جلسه به آخرین وضعیت جوی استان و همچنین منطقه در روزهای اینده اشاره کرد و گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به جو استان از امشب تا روز دوشنبه ناپایداریهای جوی در سطح استان وجود خواهد داشت و تا روزهای سه شنبه و حتی چهارشنبه سیستم ناپایدای در جو استان برقرار خواهد بود.

وی با بیان اینکه به صورت لحظه ای داده های هواشناسی را در اختیار امدادگران قرا خواهیم داد،گفت: یک سیستم هواشناسی در منطقه نصب خواهد شد تا لحظه ای اخبار هواشناسی را به امدادکران مخابره کند.

مدیر هواشناسی استان با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط جوی امکان هلی بورن وجود نخواهد داشت،تصریح کرد: وضعیت جوی در سطح استان تا سال آینده همین گونه پیش شده است.

لازم به ذکر است به دلیل شرایط جوی واب هوایی و بارش برف در منطقه سقوط هواپیما، در حال حاضر امکان انتقال اجساد قربانیان هواپیمای 3704 پرواز هوایی تهران به یاسوج به روز دوشنبه موکول شده است.

انتهای پیام/ب

انتقال اجساد مسافران پرواز تهران-یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.