در خطبه های نماز جمعه شیراز؛

مسئولان پیگیر حادثه خیابان پاسداران باشند

امام جمعه شیراز گفت: افرادی که در خیابان پاسداران تهران در راستای خواسته دشمن اقداماتی را انجام دادند و به اموال عمومی آسیب زدند باید مجازات شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز بر پیگیری و مجازات عاملان حوادث خیابان پاسداران تهران تاکید کرد و گفت: ردپای اعضای گروهک تروریستی منافقین و دشمنان ملت ایران در پشت پرده این حوادث دیده می‌شود.

آیت الله ایمانی اظهار داشت: درشب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها عده‌ای با سلاح سرد به جان مردم افتادند و علاوه بر کشتن عده‌ای اموالی را غارت کردند که این کار ظاهرش به نام دراویش بود، اما سکه‌ای است که یک روی آن منافقین و روی دیگر سیاست‌های خارجی بودکه نمی‌خواهند کشوری که خود امنیت ایجاد می‌کند امنیت داشته باشد.

وی افزود: مسئولان باید با دقت این موضوع را مورد توجه قرار دهند، باید عمق این قضیه برای مردم توضیح، تشریح و نقش آمریکا و منافقین در این ماجرا بازگو شود.

خطیب جمعه شیراز همچنین با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای مسیر تهران یاسوج جان باختن مسافران این پرواز را به خانواده هایشان تسلیت گفت.

وی اشاره‌ای به موضوع برسی بودجه داشت و به مسئولان توصیه کرد در بحث بودجه به اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشند و از اصول و پایه‌های اقتصاد مقاومتی غفلت نکنند.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس همچنین خطاب به مسئولان با تاکید بر اینکه محرومینی در جامعه زندگی می‌کنند که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، اما واقعا محرومند، تصریح کرد: به این محرومین برسید و فضای آرامش را برای آنان فراهم کنید.
انتهای پیام/ر

صحبت‌های آیت الله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز

برچسب ها: نماز جمعه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار