یکطرفه شدن جاده چالوس با تاخیر / جاده کیاسر بازگشایی شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس عصر امروز با تاخیر یکطرفه می‌شود و جاده کیاسر باز است.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شده است و تا ساعت ۲۴ امروز این محدودیت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه آمدوشد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج قرار بود ساعت ۱۶ امروز یکطرفه شود، افزود: این محدودیت آمدوشد خودرو‌ها با دو ساعت تاخیر از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.

وی گفت: جاده کیاسر محدوده کیلومتر ۲۰ که ساعت ۱۶ امروز به علت ریزش کوه مسدود شده بود. با تلاش عوامل راهداری و همکاری پلیس راه باز گشایی شد.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر، مازندران را به استان سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار