خطیب نماز جمعه اشکذر:

تحقق عدالت اجتماعی همت بیشتر قوای سه‌گانه را می طلبد

خطیب نماز جمعه اشکذر گفت: تجمل گرایی و اشرافی گری در برخی مسئولان دوران انقلاب باعث فاصله بین گفتار و کردار آن ها شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام طالبیان خطیب نماز جمعه اشکذر به فرمایشات هفته گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم تبریز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار در خصوص مبارزه با فساد و رویکردهای ارتجاعی و آسیب‌هایی که بعضا در این زمینه مشاهده می شود و نیز نقاط قوت حرکت انقلاب پس از ۴۰ سال، مطالبی را عنوان کردند.

حجت الاسلام طالبیان تمایل به زندگی تجملاتی و تشریفاتی، تقویت روحیه اشراف گری و دو قطبی شدن جامعه را از جمله مهمترین ویژگی های رویکرد ارتجاعی مد نظر رهبر انقلاب دانست .

وی خاطر نشان کرد: افرادی در طول دوران انقلاب جزء کارگزاران نظام بودند و خدمات ارزنده ای را برای این کشور انجام دادند که  رویکرد تجمل گرایی و اشرافی گری داشتند و این امر باعث شد تا بین گفتار و کردار آن ها فاصله ایجاد شود و در حالی که دم از حقوق محرومان می زنند ولی در عمل به آن پای بند نباشند.

خطیب نماز جمعه اشکذر افزود: تبدیل جامعه به دو قطبی شدن که از یک طرف عده ای زیر خط فقر و عده ای دیگر ثروتمند باشند نشان دهنده عدم توفیق دولتمردان در سوق دادن جامعه به سوی عدالت اجتماعی است و این نکته مهمی بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز بر آن تاکید داشتند.

حجت الاسلام طالبیان گفت: انتقاد رهبر معظم انقلاب از غفلت در تحقق عدالت و عدالت اجتماعی در کشور ایجاب می‌کند که قوای سه‌گانه اقدامات جدی تر و بیشتری را در زمینه تحقق این امر مهم داشته باشند.

وی در پایان از مسئولان شهرستان به دلیل عدم پیگیری ساخت پارکینگ مصلی نماز جمعه شهر اشکذر جهت استفاده عموم مردم انتقاد و ابراز گله مندی کرد.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه اشکذر

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.