افاضلی: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

سرمربی تیم نفت تهران گفت: از نتیجه راضی نیستم، اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هومن افاضلی سرمربی تیم نفت تهران بعد از تساوی تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان گفت: از نتیجه راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما به دنبال پیروزی بودیم. مالکیت خوبی داشتیم. قدم به قدم جلو می‌رویم. از کیفیت بازی تیمم راضی هستم و امیدوارم این مسئله در آینده منجر به امتیاز کامل شود. صنعت نفت همان تیمی است که پرسپولیس را از جام حذفی حذف کرد و در لیگ نیز بازی‌های با کیفیتی ارائه داده است. ما امروز به اندازه کافی مقابل این تیم موقعیت داشتیم اما سوشا مکانی یکی از بهترین روزهایش را پشت سر گذاشت و یک امتیازی که حریف به آن رسید به واسطه درخشش مکانی بود.

افاضلی ادامه داد زمین ورزشگاه کیفیت خوبی نداشت. بازی در زمینی که گلی و لغزنده است،بسیار سخت است. با این وجود به اندازه کافی روی دروازه حریف موقعیت گل ایجاد کردیم. گلی هم که خوردیم به دلیل خرابی زمین و سُر خوردن بازیکن‌ ما بود.

سرمربی تیم نفت تهران تصریح کرد: برای زمین ورزشگاه تختی نیز زحمت زیادی شده تا به اینجا برسد هرچند که مناسب نیست. من خیلی دوست دارم تا روی زمین خوب و با کیفیت بازی کنیم اما به هر حال اگر چنین چمنی را سراغ دارید به ما هم معرفی کنید.

انتهای پیام/

اظهارات افاضلی درباره بازی برابر صنعت  نفت آبادان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار