پایان رقابت‌های جودو قهرمانی کارگران کشور در مشهد

رقابت‌های جودو قهرمانی کارگران ایران با قهرمانی تیم خراسان رضوی در مشهد پایان یافت.

پایان رقابت‌های جودو قهرمانی کارگران کشور در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛رئیس هیات جودو و کوراش کارگران خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۱۰ جودوکار بزرگسال از ۱۷ استان کشور در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند که در پایان در بخش تیمی استان خراسان رضوی با ۳ مدال طلا و ۳ نقره و یک برنز بالاتر تیم‌های اصفهان و مازندران به مقام قهرمانی رسید.

 مصطفی زحمتکش افزود: در رده سنی ۶۰ کیلوگرم رضا حاتمی از اصفهان به مقام قهرمانی رسید، عباس رستمی از البرز دوم شد، علی قلیپور از خراسان رضوی و میلاد عبدلی از اردبیل نیز مشترک سوم شدند.

وی گفت: جعفر مولایی پور از اصفهان با غلبه بر جعفر فیروز آبادی جودوکار خراسان رضوی به مقام اول وزن ۶۶ کیلوگرم دست یافت، قاسم رحیمی از گیلان و محمد نبی پور از البرز نیز مشترک سوم شدند.

رئیس هیات جودو و کوراش کارگران خراسان رضوی افزود: در وزن ۷۳ کیلوگرم حیدر زحمتکش از خراسان رضوی به مدال طلا رسید، محمدرضا بخشش دوم شد، سید امین حسین از کرمانشاه به همراه سعید فرمانی از قزوین مقام سوم مشترک این وزن را کسب کردند.

زحمتکش گفت: امید تزتک جودوکار وزن ۸۱ کیلوگرم خراسان رضوی پس از پیروزی مقابل یاسرشهبازی از ایلام به مقام قهرمانی رسید، امید توکلی از اصفهان و مسعود خان احمدلو از زنجان نیز مقام سوم مشترک این وزن را کسب کردند.

رئیس هیات جودو و کوارش کارگران خراسان رضوی افزود: در وزن ۹۰ کیلوگرم سعید مرادی از قزوین مدال طلا گرفت، حسن نیکنام از خراسان رضوی دوم شد، ایمان نیک اقبال از اصفهان و فیروز اسدی از استان البرز هم مشترکا مقام سوم این وزن را بدست آوردند.

وی گفت: در وزن ۱۰۰ کیلوگرم این دروه از رقابت‌ها مجتبی نیک از خراسان رضوی و جعفر انصاری از مازندران به ترتیب مدال‌های طلا و نقره این رقابت‌ها را کسب کردند همچنین محسن رضایی از البرز و علی تقی لو از زنجان مشترکا سوم شدند.

در وزن ۱۰۰ +کیلوگرم نیز مسعود حسن زاده از مازندران و خسرو رحیمی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند، محسن موسیوند از البرز و محسن هادئی از همدان مشترکا در این وزن سوم شدند.
گفتنی این رقابت‌ها به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی جودو کارگری کشور جهت اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نیز محسوب می‌شد.

شایان ذکر است، همزمان با این رقابت‌های کشور یک دوره مسابقات کشتی با چوخه نیز در سالن شهیدبابانظر کارگران مشهد برگزار شد که علاوه بر چوخه کاران خراسان رضوی، نفراتی از دیگر استان‌ها نیز در آن شرکت کردند.
 
انتهای پیام // م. ا
 

خراسان رضوی قهرمان جودو قهرمانی کارگران کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.