عباسی: سپردن دوباره تیم به عنایتی اشتباه بود/به زودی سرمربی جدید را معرفی می‌کنیم

مالک مشکی پوشان گفت:ای کاش به عنایتی برای بار دوم اعتماد نمی‌کردیم تا چنین شکست سنگینی را متحمل شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال مشکی پوشان امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) با 5 گل مغلوب سپاهان شد و به همین علت مدیران باشگاه مشکی‌پوشان تصمیم گرفتند رضا عنایتی را از کار برکنار کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که عنایتی بعد از آخرین بازی تیمش قبل از دیدار با سپاهان از سمت خود استعفا کرده بود و مجدداً هدایت این تیم را برعهده گرفت.

برای پیگیری بیشتر سراغ محمدرضا عباسی مالک باشگاه مشکی پوشان مشهد رفتیم که او ضمن تائید این خبر گفت:نزدیک به هفت سال می شود در لیگ دو،یک و برتر حضور داریم و تاکنون پیش نیامده بود که با چنین نتایجی شکست بخوریم.بازیکنان ما در این دیدار خیلی افتضاح بودند و به نظر من ارنج و تمام تعویض های کادر فنی در این دیدار اشتباه بود.

او درمورد اینکه چرا پس از اتفاقات بازی با پیکان دوباره عنایتی را به عنوان سرمربی تیمتان انتخاب کردید،بیان کرد:ما تصمیم گرفتیم پس از شکست مقابل پیکان در تهران و استعفای عنایتی از سرمربیگری تیممان یک فرصت دوباره برای او فراهم کنیم تا شاید بتواند با پیروزی بر سپاهان اوضاع تیم را سر و سامان بخشد که متاسفانه نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه شکست تحقیر آمیزی را هم متحمل شدیم.ای کاش دوباره به عنایتی اعتماد  نمی کردیم تا برای بار دوم سرمربی تیم ما شود.

عباسی در پاسخ به این سوال چه کسانی گزینه های جانشینی عنایتی در این تیم هستند،گفت:هنوز در این رابطه به جمع بندی نهایی نرسیده ایم البته در بازی با صنعت نفت آرمین رهبر تیم را هدایت می کند.بازی با تیم کمالوند سخت است و امیدوارم خدا کمک مان کند تا در این بازی سخت بیرون از خانه پیروز شویم.

مالک باشگاه مشکی پوشان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در لیگ برتر می ماند یا خیر،پاسخ داد:تمام امیدمان به خداست اگر در لیگ برتر بمانیم از این موضوع خوشحال می شویم و اگر هم پس از سه سال فعالیت در لیگ برتر به لیگ آزادگان سقوط کنیم از من نظر هیچ اهمیتی ندارد و دوباره تلاش می کنیم تا مجددا به لیگ بازگردیم.بالاخره در اول فصل احساسی عمل کردیم که دوباره میثاقیان را به عنوان سرمربی تیممان برگزیدیم او متاسفانه در فصل نقل و انتقالات آن چنان که باید نتوانست مهره های کارآمدی را جذب کند و از طرفی بیشتر بازیکنان با تجربه هم تمایل چندانی به همکاری با اکبر میثاقیان نداشتند و نتیجه اش این شد که در حال حاضر در انتهای جدول برای ماندن دست و پا می زنیم.

او درباره اینکه آیا کسی حاضر می شود با این شرایط بحرانی سرمربیگری تیم شما را قبول کند یا خیر،گفت:باید بگویم ما را هر کسی که به عنوان سرمربی جایگزین عنایتی کنیم از او توقع نداریم که در این شرایط سخت معجزه کند و تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

عباسی در ادامه گفت:تماشاگران در روزهای سخت یاردوازدهم تیم ما هستند و این ما هستیم که باید قدر آن ها را بدانیم.اما با این وجود متاسفانه در بازی امروز برخی از اعضای کادر فنی تیم ما در یک اقدام غیر حرفه ای رفتار زشتی را در قبال برخی تماشاگران مرتکب شدند و با به کار بردن الفاظ رکیک باعث رنجاندن دل آن ها شدند.حتی 2 نفر از لیدرهای تیم ما به خاطر این نتیجه ضعیف در حال حاضر در بیمارستان هستند،زیرا آنها تیمشان را دوست دارند و از کسب چنین نتایج ضعیفی ناراحت می شوند و مثل برخی آقایان نیستند که از این نتیجه ناراحت نشوند.

مالک باشگاه مشکی پوشان درمورد اینکه گفته می شود فرهاد کاظمی قرار است دوباره سرمربی این تیم شود،گفت:این موضوع را نه تائید می کنم نه تکذیب.

انتهای پیام/

اظهارات عباسی درباره برکناری عنایتی از سرمربیگری مشکی پوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید کلهری
۲۰:۵۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
اقای عباسی تیم را منحل کنید وخیال خودتان را راحت کنید.فرگوسن هم بیارید اوت میشوید
آخرین اخبار