لزوم برخورد قاطع با آشوبگران و اغتشاشگران

امام جمعه زاهدان گفت: امروز باید با آشوبگران و اغتشاشگران برخورد قاطع شود تا بدانند امنیت مردم و منطقه از هر چیزی با ارزش‌تر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: پس پیروزی انقلاب اسلامی در روز هشتم اسفند شهیدان بزرگ این مملکت به مثل شهید رجایی در مدارس ما نظام تربیتی را رواج دادند چرا که قبل از انقلاب در نظام آموزش و پرورش با مدل و سبک انگلیسی بود و در دانشگاه‌های ما مدل و سبک امریکایی بود و بعد ازپیروزی اتقلاب که ساختار آموزش و پرورش را اصلاح کردند.

امام جمعه زاهدان افزود: محصلین ما در خطر بزرگی قرار داشتند و این خطر وجود داشت که جوانان ما به سمت و سوی مسائل سیاسی بروند و این آموزش ما بود که بتوانند جلوی این امر را بگیرند و نکته سوم این بود که شهید رجایی و شهید باهنر باعث ترویح معارف و مذاهب اسلامی بود باعث رشد جوانان‌های با غیرت برای پاسداری از نظام و انقلاب و کشور در برابر هجوم دشمن کنند و این نظام تربیتی ما نوجوانی به مثل حسین فهمیده از پشت نیمکت مدرسه به عروج اسمانی پر کشید و بسیاری از بزرگان و شهیدان آموزش و پرورش که در جبهه‌های نبرد از تجاور دشمن جلوگیری کردند همه این‌ها را مدیون دستاورد دو شهید بزرگوار شهیدان رجائی و باهنر هستیم.

سلیمانی ادامه داد: این نهاد به مرور رشد و تکامل یافت که مجلس شورای اسلامی در تصویب مجلس این نهاد را در وزارت آموزش و پرورش یک معاونت مهم قرار دادند تا نظام آموزش و پرورش ما در تربیت ضدانقلابی و ضد طاغوتی و مقابله با گروهک‌های تروریستی تلاش مضاعف کنند.

وی گفت: بست و گسترش و زیرساخت جامعه آموزش و پروش است اگر نظام تربیت هر جامعه سست باشد پایه‌های آن نظام دچار مشکل خواهد شد، امروز تمام فکر استکبار هجوم به سمت جوانان و نوجوانان ما است که بتواند با فکر پلید فکر آن‌ها را به سمت دشمنی با نظام ببرد، اما امیدواریم آموزش و پروش ما با تربیت صحیح جلوی این نقشه‌های شوم دشمن خنثی کند.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: هفته‌ای که پشت سرگذاشتیم دو حادثه تلخ داشتیم متاسفانه با سقوط هواپیما، شصت اندی از هموطنانمان را از دست دادیم که باعث ناراحتی رهبر معظم انقلاب شد و حادثه دیگر درگیری در تهران بود که با سرقت خودرو ۲۰۶ گروهی از ارازل و اوباش به اسم دروایش حمله ور شدند به مامورین نیروی انتظامی، به طوری که تعدادی از این عزیزان ما را به شهادت رساندند و، اما برخورد با این شرور‌ها چگونه باید باشد؟ نیروی انتظامی طبق وظیفه‌ای که داشتند سارقان خودرو را بازداشت کردند مردم کشور شاهد هستند که دراویش ما از قبل از انقلاب تا به امروز در کشور زندگی کردند، اما از سال ۸۳ تعدادی شلوغی و اغتشاش و نا امنی در کشور ایجاد کردند علیه مردم تیراندازی کردند با سلاح سرد به مامورین حمله ور شدند در میاندوآب به مامورین نظامی حمله ور شدند.

سلیمانی افزود: آیا این افراد با فکر خود این حرکات را انجام میدهند یا با دشمن ما در ارتباط هستند و از دشمن دستور میگیرند زمانی که رئیس دراویش با مریم رجوی و گروهک‌های تروریستی و عناصر دشمن دستور گرفتند برای به اغتشاش کشیدن و نا ارامی، صبوری و بردباری مامورین انتظامی را همگان دیدند که در همین اغتشاشات اخیر ۵ شهید برای نظام هدیه کرد، اما یکی از اشوب گران آسیب ندید.

سلیمانی گفت: اگر کسی به هر دلیلی اعتراضی دارد باید از طریق قانون پیگیری کنن نه اینکه با مامورینی که برای نظم و امنیت ما تلاش می‌کنند حمله ور بشوند و تعدادی از این عزیزان را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: وزارت محترم اطلاعات باید پیگیری کند و همینطور کمیسیون امنیت ملی مجلس باید جلوی این ناآرامی‌ها را بگیرد، امنیت مردم ما چیزی نیست که بخواهند برای آن ریسک کنند امروز باید برخورد قاطع آشوبگران و اغتشاشگران شود تا دشمن و آشوب گر بدانند امنیت مردم و منطقه از هر چیزی با ارزش‌تر است

انتهای پیام/ع

تقاضای مردم اعدام عوامل آشوب خیابان پاسداران تهران در ملاءعام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار