زمان اعلام نام داور دربی ۸۶ مشخص شد

زمان اعلام نام داور هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت میان استقلال و پرسپولیس تهران مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی تیم های استقلال و پرسپولیس در دربی 86 پایتخت در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند که 2 تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی دارد  و پرسپولیس به قهرمانی و استقلال به کسب سهمیه آسیا نزدیک است.

شهرآورد 86 مهمان ویژه ای دارد و قرار است جیانی اینفانتیو، رئیس فیفا این دیدار را از نزدیک تماشا کند و بر همین اساس، کمیته داوران در صدد است تا داور بین المللی را انتخاب کند تا بتواند توانایی هایش را به رخ مسئول فدراسیون جهانی فوتبال بکشد و خود را آماده قضاوت های بزرگ تر کند.

با توجه به اثبات علیرضا فغانی در جهان داوری، کمیته داوران و اصفهانیان تلاش می کنند تا از داوران الیت فیفا ( بین المللی ) استفاده کنند و بر همین اساس، شانس موعود ینیادی فر بیشتر از گزینه های دیگر است.

در فوتبال ایران رسم بوده که داوران شهرآورد پایتخت یک هفته به دربی قضاوت نمی کنند و با استناد به این موضوع، موعود بنیادی فر به همراه سید مهدی سید علی، محمد حسین زاهدی فر و حمید حاج ملک 4 داوری هستند که در هفته بیست و چهارم قضاوت به آنها نرسیده و شانس دارند تا بزرگترین شهرآورد قاره کهن را سوت بزنند.

البته بنیادی فر که کاندیدای قضاوت در دربی 85 بود و از سال 2013 در لیست الیت فیفا است و از سال 1390 قضاوت در لیگ برتر را آغاز کرده است و از شانس خوبی برای داوری دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس برخوردار است.

بنیادی فر 32 ساله در لیست الیت داوری ایران، نفر دوم محسوب می شود و به همین خاطر احتمالا برای داوری در مسابقه حساس استقلال و پرسپولیس انتخاب خواهد شد.

همچنین کمیته داوران فدراسیون فوتبال در صدد است تا داور دربی 86 را روز سه شنبه هفته آینده مشخص کند تا بدون جنجال و حاشیه، شهرآورد پایتخت مشخص شود.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در دربی 86 پایتخت از ساعت 17:20 پنج شنبه هفته آینده ( 10 اسفند ) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

داور دربی سه شنبه مشخص می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار