در بهبهان رخ داد؛

چاقوی خواهر زاده جان دایی را گرفت/فرار قاتل ناکام ماند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: خواهر زاده ای در شهرستان بهبهان که با ضربات چاقو اقدام به قتل دایی خود کرده بود، شناسایی و در کمتر از یکساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به وقوع یک فقره قتل ساعت 11 و 42 دقیقه امروز، 4 اسفند ماه 96 در شهرستان بهبهان بیان داشت: تدابیر عملیاتی توسط فرمانده انتظامی شهرستان به کلانتری محل درگیری ابلاغ گردید.

وی اذعان کرد: ماموران انتظامی با تشکیل تیم های عملیاتی و استفاده از روش های نوین و علمی کشف جرم، موفق شدند به محل اختفاء قاتل فراری را شناسایی کنند.

سردار عباس زاده در ادامه اظهار داشت: ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند قاتل فراری را در کم تر از یک ساعت در مخفیگاهش محاصره و دستگیر نمایند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم به هویت " ه– ط" در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف کرد، افزود: قاتل انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

براساس این گزارش، ساعت 11 و40 دقیقه صبح امروز، در یک درگیری فیزیکی خواهر زاده با ضربات چاقو به ناحیه گردن دایی خود، وی را به قتل رساند.

انتهای پیام/گ

اختلاف خانوادگی انگیزه خواهرزاده برای قتل دایی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.