تیم های مطرح انگلیسی خواهان جذب سامان قدوس+ عکس

با درخشش سامان قدوس در تیم اوسترسوند سوئد، تیم های مطرح فوتبال انگلیس خواهان جذب این بازیکن هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامان قدوس، ستاره 24 ساله ایرانی تیم فوتبال اوسترسوند سوئد که در رقابت های لیگ برتر این کشور عملکرد خوبی داشت و همچنین در لیگ اروپا ستاره تیمش لقب گرفت، حالا پیشنهادات زیادی از تیم های مطرح انگلیسی ( وستهام ، لستر سیتی، ساوتهمپتون، وست برومویچ، برایتون و هوو آلبیون ) دارد و باید منتظر بماند تا تیم سوئدی در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را به چه تیمی خواهد فروخت.

در دیدار تیم های اوسترسوند و آرسنال در ورزشگاه امارات، قدوس 2 پاس گل داد و نمایندگان تیم های خواستار او هم از عملکرد این بازیکن شگفت زده شدند. همچنین آرسن ونگر در تعریف از هافبک تیم ملی ایران گفت: بهترین بازیکن اوستنده سامان قدوس است. تکنیکی، تاکتیکی و کاملا مرا تحت تاثیر قرار داد.

تیم های مطرح انگلیسی خواهان جذب سامان قدوس

قدوس در بازی های گذشته اوسترسوند در لیگ اروپا پیش از بازی با آرسنال 4 گل زد و 4 پاس گل هم داد و فرهاد سیفچی، مدیر برنامه های این بازیکن هم که یکی از تماشاگران بازی اوسترشوند برابر آرسنال بود، وجود پیشنهادایی برای این بازیکن را تایید  اما نام آنها را اعلام نکرد.

پیش از باشگاه های مطرح انگلیسی، سلتاویگو اسپانیا و هافنهایم آلمان هم خواهان جذب قدوس بودند و حالا باشگاه اوسترسوند در تابستان منتظر پیشنهاد تیم های خواهان قدوس است.

انتهای پیام/

قدوس در لیگ جزیره؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.