افتتاح 4 طرح راهسازی در مناطق روستایی گتوند

در مراسمی 4 طرح راهسازی در مناطق روستایی شهرستان گتوند با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس، معاون فرماندار، بخشدار عقیلی و دیگر مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجید حسنی، بخشدار عقیلی شهرستان گتوند در حاشیه افتتاح این 4 طرح راهسازی در مناطق روستایی این شهرستان بیان داشت: پروژه آسفالت معابر و خیابان های روستاهای بدیل و چم عربان 2 و همچنین جاده ارتباطی شهر سماله و روستای بدیل با 25 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 7 میلیارد رالر اجرایی شد.

وی با بیان اینکه قیر یارانه ای این پروژه بصورت رایگان تامین شد، افزود: دهیاران بخش عقیلی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گتوند در اجرای این پروژه مشارکت کردند.

حسنی تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث پل زهکش روستای مرتضی در این بخش با عرض 7 متر، دهانه 11 و ارتفاع 6 متر و اعتباری بالغ بر 3 میلیارد رالت آغاز شد.

بخشدار عقیلی با بیان اینکه با احداث این پل 6 کیلومتر از مسیر برای کشاورزان کاهش می یابد، اظهار داشت: کشاورزان این منطقه برای تردد مشکلات زیادی دارند که با ساخت این پل تردد آن ها تسهیل شده و خطرات جاده ای برطرف می گردد.

این مقام مسئول گفت: این پروژه ها با پیگیری و همکاری سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان گتوند اجرا شده و یا در حال اجرا هستند.

انتهای پیام/گ

پروژه های راهسازی در گتوند افتتاح شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.