مقام ارشد جنبش حزب‌الله:

لبنان قربانی زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی نخواهد شد

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت رژیم صهیونیستی به برکت مقابله مردم لبنان، ارتش و مقاومت در تحقق اهداف خود ناکام مانده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل ازپایگاه اینترنتی العهد لبنان؛ نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: لبنان قربانی زیاده‌خواهی و طمع‌ورزی‌های رژیم صهیونیستی نخواهد شد.

«علی دعموش» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: «تلاش‌های اسرائیل برای تسلط بر حقوق لبنان و ثروت‌های طبیعی‌اش، جدید و به دور از طمع ورزی‌ها و اهدافش نیست بلکه در راستای زیاده خواهی‌های تاریخی اسرائیل برای تسلط بر سرزمین، آب و نفت لبنان است.

وی تصریح کرد رژیم صهیونیستی از زمان شکل‌گیری، طمع‌ورزی و اهدافی در لبنان داشت و با تجاوز و جنگ‌های پی درپی علیه این کشور تلاش کرد طمع ورزی هایش را تحقق بخشد، اما به برکت مقابله مردم لبنان، ارتش و مقاومت در تحقق اهداف و زیاده خواهی هایش ناکام ماند بنابر این باید مراقب واکنش‌های لبنان و مقاومت به هرگونه تجاوز علیه این کشور یا ثروت‌های نفتی اش باشد.

وی افزود موضع قاطعانه و رسمی لبنان پایبندی به حاکمیت، حقوق و موضع قاطعانه‌ای است که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در سالروز فرماندهان شهید مقاومت ایراد کرد.

دبیر کل حزب الله گفت: «اگر شورای عالی دفاع از ما بخواهد می‌توانیم تاسیسات گازی را در فلسطین اشغالی در چند ساعت از کار بیندازیم و این یک موضع جدی است نه ترساندن یا جنگ روانی.»

دعموش تاکید کرد مقاومت از آنچه از عزم، اراده، قدرت و جدیت در توان دارد آماده پاسخگویی به هرگونه تجاوز اسرائیل به ثروت‌های نفتی لبنان است.

انتهای پیام/

مقام لبنانی از ناکامی اسرائیل در رسیدن به اهدافش سخن گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار