سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آسمان اغلب مناطق کشور بارانی است/ کمینه دمای پایتخت ۷ درجه سانتی گراد + جدول

طبق اعلام هواشناسی امروز بعدازظهر بارش، غالب استان های کشور را در بر می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار سامانه بارشی فعال بر روی کشور است که براین اساس امروز صبح بارش در نیمه غربی، مناطق جنوبی، شمال و تا حدی مرکز و شمال شرق کشور رخ می دهد، بارش در استان های غربی از شدت بیشتری برخوردار است و در بعد از ظهر بارش غالب استان های کشور را در بر می‌گیرد.
 
آسمان بسیاری از مناطق کشور بارانی است/ کمینه دمای پایتخت 7 درجه سانتی گراد + جدول
 
بیشترین بارش در استان های زنجان، ارتفاعات گیلان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان انتظار می رود و در برخی نقاط همراه با رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود.
 
روز یکشنبه در اغلب استان های کشور بارش خواهیم داشت و از بعدازظهر این روز بتدریج از میزان بارش در نیمه غربی کاسته می شود و در این روز در جنوب استان فارس،کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، بوشهر، جنوب  و غرب کرمان و سیستان و بلوچستان از شدت بیشتری نسبت به سایر مناطق برخوردار است.
 
همچنین روز دوشنبه همراه با خروج تدریجی این سامانه بارش در مناطق کشور رخ می دهد و سامانه بارش زا دیگری از غرب وارد کشور می شود و نوار غربی کشور را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
 
 
انتهای پیام/
 

 یکشنبه در اغلب استان های کشور بارش خواهیم داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار