میوه شب عید مردم استان اردبیل ذخیره سازی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل از ذخیره سازی میوه شب عید مردم استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در بازدید از تعدادی از سردخانه های نگهداری میوه شب عید استان اردبیل گفت: میوه های مورد نیاز مردم در شب عید در سردخانه های این استان به اندازه کافی ذخیره سازی شده است.

وی افزود: این میوه ها اعم از سیب و پرتغال در سردخانه های مجهز استان نگهداری می شود و به همین دلیل هیچ نگرانی در زمینه تامین میوه شب عید امسال وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: اصول فنی و تخصصی در نگهداری میوه های شب عید رعایت می شود و کارشناسان فنی سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان بطور مرتب و منظم از این سردخانه ها بازدید و نکات فنی را به مسئولان و مدیران سردخانه ها منتقل می کنند.

حسین زاده بیان کرد: برنامه ریزی مسئولان استان بر این اصل استوار است که میوه های نگهداری شده تا زمان مصرف از کیفیت مطلوب و مشتری پسند برخوردار باشند.

وی افزود: میوه پرتقال از استان مازندران خریداری شده و در تمام مراحل خرید و تحویل کارشناسان فنی باغبانی بدقت مراحل را تحت نظر داشتند تا میوه های تحویلی به استان از هر لحاظ از کیفیت و بازار پسندی مطلوبی برخوردار باشد.

وی گفت: سیب درختی نیز از شهرستان مشگین شهر خریداری شده و برای اینکه میوه های خریداری شده با قیمت مناسب به دست مردم برسد میوه ها به صورت مستقیم از باغداران این شهرستان خریداری شده و اجازه واسطه گری در خرید میوه شب عید استان را به هیچ کس نداده ایم.

انتهای پیام/ح

ذخیره سازی میوه شب عید در اردبیل

برچسب ها: عید نوروز ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.