اهدای 100 هزار بسته غذایی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی گفت : 100 هزار بسته غذایی ویژه نوروز به مددجویان کمیته امداد استان اهدا خواهد شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛حسن نعمتی معاون توسعه مشارکت‌های مردمیکمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه طرح «سفره‌های بهاری» برای تهیه سبد غذایی سفره‌های عید خانوارهای مددجوی اجرا می شود، گفت: در این طرح اهدای 100 هزار بسته غذایی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این طرح برای تهیه سبد غذایی سفره عید خانوارهای نیازمند اجرا می شود، افزود : اجرای آن با مشارکت مراکز نیکوکاری محله و همچنین کمیته امداد خراسان شمالی انجام می شود.

نعمتی گفت: اجرای این طرح از سال 95 آغاز شده است که پارسال 40 هزار بسته غذایی برای اجرای این طرح بین مردم این استان توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان افزود : مردم باسخاوت استان می‌توانند کمک‌های خود را به‌صورت کالا و یا نقدی به‌صورت مستقیم به مراکز نیکوکاری و یا دفاتر شهرستان‌های استان تحویل دهند و یا از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری کد #1*3*058*8877* بر اساس نیات خیرخواهانه خود نسبت به کمک‌رسانی به محرومان اقدام کنند.

نعمتی ارزش هر سبد غذایی پیش‌بینی‌شده در این طرح را یک میلیون ریال اعلام کرد و افزود: عزیزان نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌حساب 0105293353002 نسبت به پرداخت کمک‌های خود به مددجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

توزیع 40 هزار بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد در سال گذشته

برچسب ها: کمیته امداد ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.