احداث دومین کارخانه جداسازی هوا و تولید گازهای صنعتی کشور در گرمی

فرماندار شهرستان گرمی از احداث دومین کارخانه جداسازی هوا و تولید گازهای صنعتی کشور در با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان گرمی در دیدار با سرمایه گذاران بخش خصوصی احداث کارخانه تولید هوا و تولید گاز های صنعتی ضمن قدردانی از حمایت های معنوی و همکاری شایسته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم اردبیل و استاندار اردبیل نسبت به فراهم کردن زمینه برای حضور سرمایه گذار در شهرستان گرمی گفت: با همت و همدلی مسئولین استانی و شهرستانی طرح های مختلف سرمایه گذاری و توسعه زیر ساختی در شهرستان شروع شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام گرفته مراحل استعلام و صدور جواز تاسیس این کارخانه با سرمایه گذاری 46 میلیارد تومان و اشتغال 66 نفر بصورت مستقیم و 287 نفر غیر مستقیم، در کمتر از 15 روز صادر و امروز به سرمایه گذار محترم تحویل داده شد.

فرماندار گرمی با اشاره اینکه این کارخانه یکی از تکنولوژی روز دنیا است و در راستای اهداف زیست محیطی، سیستم بدون آلاینده است و در راستای اهداف زیست محیطی می باشد که این سیستم هوا را گرفته و از آن اکسیژن و گاز های صنعتی مثل نیتروژن و آرگون تولید می کند که برای دومین بار بعد از شهر قم در شهرستان گرمی با توجه به موقعیت جانمایی زمین و دسترسی آسان به بازارهای داخلی و خارجی ایجاد می شود.

امامی با بیان اینکه در سطح استان و شهرستان با تاکید استاندار اردبیل شرایط را برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی تسهیل و کارهای اداری را در سریعترین زمان ممکن انجام می شود افزود: در بحث سرمایه گذاری صنعتی کار های بسیار خوبی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ح

احداث کارخانه توسط بخش خصوصی در شهرستان گرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.