کشف دارو‌های مخدر قاچاق در آمل

هزار و ۶۰۰ عدد قرص مخدر و ۳ هزار گرم شربت مخدر در آمل کشف شد.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ماموران انتظامی این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی از فعالیت یک عامل تهیه و توزیع قرص و دارو‌های مخدر قاچاق در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضایی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی گفت: ماموران در بازرسی از این متهم هزار و ۶۰۰ عدد انواع قرص‌ های مخدر و ۳ هزار گرم شربت مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی آمل افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه دارو‌های مخدر یک عامل مهم مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌ شود.

وی با بیان اینکه مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است، از شهروندان خواست: برای مقابله با ترویج مصرف مواد مخدر جوانان و فرزندان خودرا از عوارض مصرف این بلای خانمانسور آگاه کنند و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

کشف هزار و ۶۰۰ عدد انواع قرص‌های مخدر در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار