با حکم وزیر بهداشت؛

رئیس سومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی محمد رضا فراهانی را به عنوان رئیس سومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور منصوب کرد.

رئیس سومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی منصوب شدبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی محمد رضا فراهانی را به عنوان رئیس سومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور منصوب کرد.

متن حکم هاشمی برای انتصاب رئیس سومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی 

جناب آقای دکتر محمد رضا فراهانی
معاون محترم فرهنگی ودانشجویی

اعتلای سرمایه های اجتماعی و حرکت به سوی دانشگاهی پویا، شاداب و سالم با شعار ورزش برای همه دانشجویان و با مشارکت دانشجویان به عنوان محور تحول و تعالی در دانشگاه ها از وظایف اصلی دست اندرکاران و متولیان امر ورزش در دانشگاه هاست، برگزاری المپیادهای بزرگ ورزشی در دانشگاه های علوم پزشکی موقعیت ویژه ای را همراه با شادی، سلامتی، تعامل اجتماعی، همبستگی و توسعه برای عموم دانشجویان دانشگاه ها ایجاد می نماید.

نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس سومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند منان و رعایت جوانب شرعی و قانونی با پیش بینی برنامه های مناسب و بهره گیری از نیروهای کارآمد، متعهد و متخصص وبا نظارت کامل و دقیق بر کلیه امور، در برگزاری این رخداد بزرگ ورزشی دانشجویی موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار