هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و ۱۱۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و ۱۱۵ کیلو گرم انواع موادمخدر و توقیف ۲ دستگاه خودرو در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

سردار محمد قنبری در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مرز‌های جنوب شرقی به استان‌های همجوار مطلع شدند.

وی افزود: پس از هفته‌ها تلاش و اقدامات شبانه روزی، بامداد امروز (۵ اسفندماه) ۲ دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند در محور‌های فرعی زاهدان شناسایی شده و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان‌های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آن‌ها درگیر شده و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی به هلاکت رسید و ۳ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سردار قنبری با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری، گفت: ماموران در بازرسی از خودرو‌های به جا مانده از قاچاقچیان یک تن و ۱۱۵ کیلوگرم موادمخدر شامل ۳۳۱ کیلوگرم مرفین، ۱۰۰ کیلوگرم هروئین، ۴۳ کیلوگرم کراک، ۶ کیلوگرم شیشه، ۲۲۹ کیلوگرم حشیش و ۴۰۶ کیلوگرم تریاک به همراه ۲ قبضه اسلحه کلاش و مهمات مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

 

انتهای پیام/پ

 

کشف مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: اعتیاد ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.