زهرا نعمتی: انتخاب به عنوان نامزد جایزه بین المللی روز زن افتخار بزرگی است

نعمتی گفت: انتخاب من به عنوان نامزد جایزه بین المللی روز زن برایم خیلی جالب بود، چون از کشوری انتخاب شده ام که علیه زنانش تبلیغات منفی می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بانوی پارا کماندار ایران از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک نامزد دریافت جایزه بین المللی روز زن شده است؛ خبری که زهرا نعمتی را شگفت زده کرده و وی آن را افتخار بزرگی برای زنان ایران می داند.

نعمتی با بیان این مطلب گفت: این انتخاب برای من خیلی شگفت انگیز و جالب بود، چون از کشوری انتخاب شده ام که علیه زنانش تبلیغات منفی می شود و عنوان می کنند در ایران حقوق زن رعایت نمی شود و بانوان شرایط خوبی ندارند.

وی افزود: علیرغم همه این تبلیغات منفی برای دریافت جایزه بهترین زن دنیا نامزد شده ام و این امر برای من افتخار خیلی بزرگی است.

پارا کماندار طلایی ایران اظهار داشت: این اتفاق به نظر من پیام های زیادی برای بسیاری از زنان دنیا دارد تا نشان دهد زنان ایرانی می توانند بهترین باشند و به عنوان الگو به دنیا معرفی شده و باعث افتخار کشورشان و زنان دنیا باشند.

نعمتی در پایان گفت: این اتفاق انعکاس سیاسی، اجتماعی و خانوادگی وسیعی دارد. نمی دانم چرا مرا انتخاب کرده اند شاید به دلیل موفقیت های پی در پی و دفاعی که از حقوق زنان در کشورم و سازمان ملل داشته ام، در این انتخاب تاثیرگذار بوده است. به هر حال از این اتفاق خیلی خوشحالم. این افتخار متعلق به تمام زنان ایران است.

انتهای پیام/

اظهارات زهرا نعمتی پس از انتخابش به عنوان نامزد جایزه بین المللی روز زن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار