رئیس تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش استان یزد؛

معرفی تیم‌های برتر والیبال قهرمانی آموزشگاه های متوسطه اول استان یزد

رئیس تربیت‌ بدنی آموزش‌ و پرورش استان یزد گفت: با انجام بازی‌های رده‌بندی و فینال، مسابقات والیبال قهرمانی آموزشگاه‌های مقطع متوسطه اول استان یزد در اردکان به پایان رسید و تیم‌های برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  رئیس تربیت‌ بدنی آموزش‌ و پرورش استان یزد گفت: با انجام بازی‌های رده‌بندی و فینال، مسابقات والیبال قهرمانی آموزشگاه‌های مقطع متوسطه اول استان یزد در اردکان به پایان رسید و تیم‌های برتر معرفی شدند.

مصطفی خلیلی در حاشیه تجلیل از تیم‌های برتر هدف از برگزاری این مسابقات را بالا بردن  تحرک دانش آموزان، ایجاد شادابی، نشاط و انگیزه در بین دانش آموزان عنوان کرد.

وی افزود: مسابقات والیبال قهرمانی آموزشگاه‌های استان یزد در مقطع متوسطه اول با حضور 6 تیم و به میزبانی شهرستان اردکان به مدت سه روز برگزار شد که تیم اول در تابستان سال آینده به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

 خلیلی گفت: این مسابقات با حضور تیم‌های ناحیه یک یزد، ناحیه دو یزد، اردکان، میبد، بهاباد و ابرکوه برگزار شد که در پایان تیم‌های ناحیه دو یزد، اردکان و ناحیه یک یزد به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

گفتنی است که مراسم تجلیل از تیم‌های برتر مسابقات والیبال قهرمانی آموزشگاه‌های مقطع متوسطه اول استان یزد با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان در محل سالن ورزشی تختی اردکان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

تیم‌های برتر والیبال قهرمانی  آموزشگاه های متوسطه یزد معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.