غیبت طارمی در دیدار الغرافه مقابل المرخیه

ستاره ایرانی تیم الغرافه قطر به احتمال زیاد مقابل المرخیه غایب است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه هفته هجدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر، امروز (  شنبه ) 2 دیدار برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه، الغرافه مهمان المرخیه است.

یاران مهدی طارمی که پس از شکست مقابل الجزیره در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا موفق شدند 3 بر صفر از سد تراکتورسازی بگذرند، حالا امیدوارند با پیروزی مقابل تیم قعرنشین جدول لیگ ستارگان صعود یک پله ای داشته باشند.

المرخیه حریف ضعیفی برای یاران طارمی و اسنایدر محسوب می شوند و به همین دلیل بویلنت اویگون تصمیم گرفته تا به برخی از ستارگان تیمش استراحت دهد و آنها را آماده دیدارهای بعدی کند.

بر همین اساس، استاد و الدوحه ترکیب احتمالی الغرافه مقابل المرخیه را منتشر کرد که نام مهاجم تیم ملی ایران وجود ندارد و به شرح زیر است:

حسن - کوییجادا - حاتم - مادیبو - وسلی اسنایدر - عثمان الیحری - احمد علاء الدین - سعد الحاج - لامر - عدی و موید.

همچنین اویگون  به آمادو، یوسف مفتاح، فهید ستام و مهدی طارمی استراحت داده تا از آنها در دیدارهای آینده استفاده کند.

بر همین اساس سرمربی الغرافه قطر بیان کرد: شرایط خوبی داریم و پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی آماده هستیم تا در لیگ قطر هم نتایج خوب را ادامه دهیم تا به رده های بالایی جدول برسیم. بازیکنان خوبی مانند مهدی طارمی و وسلی اسنایدر داریم و امیدوارم تا آنها عملکرد خوبی داشته باشند.

بویلنت اویگون ادامه داد: دیدار سخت و پرفشاری مقابل تراکتور داشتیم و برای دیدار با المرخیه تصمیم گرفتیم تا از 70 درصد توان تیم استفاده کنیم و دیگر بازیکنان درحال استراحت هستند. آمادو، یوسف مفتاح، فهید ستام و مهدی طارمی درحال ریکاوری و استراحت هستند و امیدوارم در دیدارهای آینده از توان آنها استفاده کنیم.

گفتنی است، دیدار تیم های المرخیه و الغرافه از ساعت 19:30 به میزبانی المرخیه برگزار می شود.

انتهای پیام/

مهدی طارمی مقابل المرخیه بازی نمی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.