جریمه در انتظار بازیکنان و کادر فنی یک باشگاه لیگ برتری

بازیکنان و کادر فنی گسترش به دلیل باخت مقابل پیکان از سوی مدیران باشگاه با جریمه مواجه می شوند.

جریمه در انتظار بازیکنان و کادر فنی یک باشگاه لیگ برتریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال گسترش فولاد در حالی دیروز در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم پیکان رفت که شاگردان فیروز کریمی این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به حریف خود واگذار کردند.

بازیکنان و کادر فنی گسترش به دلیل باخت مقابل پیکان از سوی مدیران باشگاه با جریمه مواجه می شوند و این موضوع در حالی رخ می دهد که مسئولان باشگاه هنگام عقد قرارداد مربیان و بازیکنان متذکر شده اند در صورتی که تیم از رده 6 جدول پایین تر باشد، به خاطر هر یک پله سقوط 10 در صد جریمه در تمامی قرارداد ها لحاظ می شود.

به این ترتیب بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد به دلیل سقوط یک پله ای از رده هشتم به نهم جدول، به طور خودکار 10 تا 20 درصد جریمه خواهند شد.

همچنین اعضای تیم گسترش در صورتی که به بالای جدول یعنی رتبه های پنجم و چهارم نیز صعود کنند از پاداش برخوردار می شوند.

پرتاب اوت عجیب آندو به پیکانی ها 

در بازی روز گذشته تیم فوتبال گسترش فولاد و پیکان در یکی از صحنه ها آندو تیموریان بازیکن تیم گسترش اوت را به جای پیکانی ها پرتاب کرد و توپ را مقابل پای یکی از بازیکنان پیکان انداخت که همین توپ به گل خوردن گسترشی ها انجامید و این امر حواشی های زیادی را به همراه داشت.

یکی از مسئولان باشگاه گسترش فولاد درباره علت این حرکت تیموریان گفت: با بیرون رفتن توپ به نفع پیکانی ها باید این تیم بازی را به جریان می انداخت که با وجود وقت کشی های بسیار،  تیموریان تصمیم گرفت اوت را پرتاب کند، او هم توپ را مقابل پای بازیکن حریف قرار داد تا زودتر بازی به جریان بیفتد اما این امر باعث شد تا ما گل سوم را دریافت کنیم، به این ترتیب تبانی در کار نبوده است و اصلا داور بازی هم متوجه حرکت تیموریان نشد که بخواهد بازی را متوقف کند.

انتهای پیام/

تبانی و اوت عجیب آندو !

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار