تشکیل بیش ار 3 هزار پرونده در تعزیرات حکومتی خراسان شمالی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: ۱۱ماهه امسال، سه هزار ۷۴۰ پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بجنورد؛ سید جواد سیدالموسوی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با بیان اینکه سه هزار ۷۴۰ پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است،

 اظهار کرد: در مدت 11 ماه ، سه هزار و ۸۸۵ پرونده در تعزیرات حکومتی خراسان شمالی نیز مختومه شده است.

وی افزود: درمجموع ۱۷ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریال محکومیت برای این تعداد پرونده صادر شده است.

موسوی بابیان اینکه تعزیرات حکومتی در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز به تخلفات رسیدگی می‌کند، اظهار کرد: در ۱۱ ماه نخست امسال دو هزار و ۹۶۰ پرونده در بخش کالا و خدمات، ۴۰۰ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۳۸۰ فقره پرونده بهداشت، دارو و درمان تشکیل‌ شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی میزان محکومیت در بخش کالا و خدمات را ۶ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز  را ۹ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال و در بخش بهداشت یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی عنوان کرد: خراسان شمالی نه بارانداز کالای قاچاق و نه در مسیر ترانزیت کالای قاچاق است، بنابراین برخورد و اقداماتی که در این خصوص از سوی سازمان تعزیرات حکومتی انجام می‌شود، به‌منظور پیشگیری از تخلف است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بابیان اینکه در بخش کالا و خدمات سیاست ما حمایت از تولید، اشتغال پایدار و سرمایه‌گذاری داخلی است، گفت: رعایت حقوق مصرف‌کننده و جلوگیری از اجحاف حقوق آنان، مهم‌ترین اصل است.

انتهای پیام/آ

بیش از 17 میلیارد ریال محکومیت برای 3 هزار پرونده صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.