اخبار باشگاه استقلال؛

هزینه تراش عمانی ها برای استقلال با پیشگویی!

استقلالی‌ها بابت تامین برق ورزشگاه هزینه ۲۱ هزار دلاری به عمانی ها پرداخت کردند و این در پی ادعای عمانی ها مبنی بر احتمال قطعی برق ورزشگاه بود.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به میزبانی استقلالی ها از الهلال عربستان در دومین هفته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال عمان از استقلالی ها در خواست کرد تا برای جلوگیری از قطع شدن برق ورزشگاه، ژنراتور برق اجاره کنند که این ژنراتور هزینه ای حدود 21 هزار دلار برای آبی ها در بر داشت که بدون شک پرداخت 88 میلیون تومان در کنار دیگر هزینه های هتل و رفت و آمد برای استقلالی ها گران تمام شد.

اردوی 2 روزه شاگردان شفر قبل از دربی

دربی 86 در حالی از روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود که در این میان طبق صلاح دید شفر بازیکنان تیم فوتبال استقلال از روز سه‌شنبه، یعنی 2 روز قبل دربی اردوی خود را برگزار کند.

به این ترتیب آبی پوشان 8 اسفند طبق برنامه در نظر گرفته شده پس از آخرین تمرین راهی هتل المپیک می شوند تا اردوی پیش از دیدار با پرسپولیس را برگزار کنند.

هشتادوششمین دربی پایتخت نیز از ساعت 17:20 روز پنجشنبه 10 اسفندماه 96 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پرواز استقلالی ها به دبی

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از برگزاری دربی هشتاد و ششم بالافاصل روز جمعه هفته جاری یازدهم اسفند برای دیدار های آسیایی راهی امارات می شوند.

کاروان تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری ساعت 18 برای دیدار با العین امارات راهی دبی می شوند.

دیدار دو تیم فوتبال استقلال و العین امارات 15 اسفند ماه جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار